בתחילת החודש הפכה הזמרת רותם שפי או כפי שהיא ידועה בשמה המקצועי - שפיטה, לאמא לאחר שילדה את בתה הבכורה. שפיטה שפרצה לחיינו בריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" והעפילה לגמר הגדול, הכריזה על הלידה ברשתות החברתיות, כששיתפה תמונה של ידיה הקטנות של בתה הטרייה וכתבה: "הבייבי שפיטה הקטנה שלי", והוסיפה: "היא מדהימה אני הרוסה".

כעת, שבועיים וחצי אחרי הלידה, שפיטה חושפת את השם הנבחר, וכן זה לא סתם שם אלא עם משמעות לקריירה המוזיקלית של שפיטה. אז הכירו את סול התינוקת, על שם התו המוזיקלי. את השם שיתפה שפיטה שוב ברשתות החברתיות, הפעם עם תצלום של רגליה המתוקות של בתה לצד הכיתוב: "התינוקת הקטנה שלי, סול". 

שפיטה מציגה את השם החדש של בתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שפיטה מציגה את השם החדש של בתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, הזמרת בת ה-37 הביאה לעולם יחד עם בעלה המוזיקאי דקל דביר את בתם הראשונה. כזכור, רק לפני שנתיים שיתפה הזמרת באינסטגרם כי עברה הליך הקפאת ביציות ושנה אחרי זה הכריזה באופן האופייני לה כי היא מצפה לבייבי ראשון, כשכתבה: "מה קורה לי נשמות של שפיטה? תקשיבו חמודים יש לנו בעיה. אני לא יודעת איך, מתי או איפה. אולי כי פעם חזרתי מהופעה ועצרנו בתחנת דלק וישבתי על האסלה? או שזה בכלל היה ב"עופרה" בשירותים הכימים, גם שם ישבתי על האסלה. לפעמים אני יושבת על האסלה כדי שלא יברח לי הצידה. מפה לשם, זה מה שקורה שיושבים על אסלה זרה. מה לעשות? מה פאקינג לעשות? יאללה".

שפיטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שפיטה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)