הדוגמנית וכוכבת הריאליטי נטלי דדון נמצאה אתמול מחוסרת הכרת בשירותים של משכן כנסת ישראל, היא נזקקה לטיפול של חובש ושבה להכרה. הסיפור הדרמטי התרחש אתמול במהלך וועדה לקידום מעמד האישה לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים שיערך מחר. את האירוע אירגנו ליהיא לפיד, אשתו של ראש הממשלה החלופי יאיר לפיד, גילת בנט אישתו של ראש הממשלה נפתלי בנט וח"כ קרן ברק ומירב בן ארי

בתום הנאומים צפו אורחי הכנס בהצגה "משחקים בחצר האחורית" העוסקת בקורבן אונס קבוצתי, דדון שיתפה ברשתות קטעים מההצגה ואף נתנה את האינפוט שלה לעלילה, אלא שבמהלך ההצגה דדון החלה לחוש ברע לאחר שסצנות הציפו בה אירועים חשוכים מחייה, כפי שדווח לראשונה אתר מאקו. 

נטלי דדון שעות ספורות לאחר המקרה באירוע \'\'פקטורי 54\'\' (צילום: רפי דלויה)
נטלי דדון שעות ספורות לאחר המקרה באירוע \'\'פקטורי 54\'\' (צילום: רפי דלויה)

עם סיום ההצגה דדון יצאה במהרה מהאולם ודקות ספורות אחרי נמצאה על ידי עוברים ושבים מחוסרת הכרה בשירותים. חובש הגיע למקום וטיפל בדוגמנית שהתאוששה ולוותה על ידי מאבטחים במקום חזרה לרכבה. אז לכל המודאגים אפשר לחזור לנשום לרווחה. מצבה של דדון טוב, לראייה רגע אחרי ההתעלפות המפתיעה היא תיעדה את עצמה לוקחת את בנה מהגן ובערב היא כבר הספיקה להתייצב באירוע השקה של מותג אופנה יוקרתי, מלאה בפאשן וסטייל.