ברכת החלמה מהירה לאורי גלר, שסובל מכוויות קשות אחרי שרצה לעשות קומפרסים קרים ברגל ועשה זאת בטעות עם מים רותחים.
גלר, לא עדיף לשפוך מים בזהירות, בכפית?
“עשיתי ספורט על הגג. יש לי מכונה שמחזקת את הרגליים. לא שמתי לב שיש ספסל עץ מאחוריי והורדתי את הרגל במכה אדירה על הספסל. כשחוטפים מכה רצינית, שמים מים קרים, והייתי עם הטלפון הנייד. פתחתי את הברז, אבל על הרותחים, נהייתה לי כווייה דרגה 3. הלקח שלי הוא: תעזבו את הטלפון בצד, זה מוביל לקטסטרופות".

אורי גלר (צילום: רמי זרגנר)
אורי גלר (צילום: רמי זרגנר)

>אחרי שהתבשרנו שסקאזי, אשר סוויסה, עבר השתלת שיער, מתברר כי בקבוצת “נשים מזהירות מגברים מתחזים" פרסמה מישהי כי מישהו פנה אליה כדי־ג׳יי סקאזי והיא מבקשת להזהיר: “ישנו אדם שמשתמש בזהותו של סקאזי על מנת לפתות נשים להיפגש עמו".
סקאזי, אתה סקאזי האמיתי, נכון?
“אם תכתבי על זה, זה יחבל במהלך".

סקאזי (צילום: סער נזגינוב)
סקאזי (צילום: סער נזגינוב)

> כבד את אביך ואת אמך , זו לא עוד קלישאה עבור הזמר אדיר גץ . גץהגיע בששי בצהריים לקלאב ביץ בחופי הים של חיפה והזמין את הוריו לחגיגת יום ההולדת של אמא גלית גץ. בין מנה למנה אחרי שזוהה על ידי מעריצים עמד בסבלנות והצטלם לסלפי מזכרת לכל מי שביקשה.

אדיר גץ (צילום: חנה ממן)
אדיר גץ (צילום: חנה ממן)

>לראש השב״כ החדש רונן בר יש כנראה טעם טוב בבילויים. את יום ההולדת של אבא שלו חגגה משפחתו באירוע סגור בבר הנחשב “סושיאל קלאב" בתל אביב.

>קייטי הולמס צילמה סרט אחד עם המפיקה ההוליוודית שלנו לי ברודה, ראתה כי טוב וסגרה איתה על אחד נוסף. ליאורה מנחשת שהאקס טום קרוז לא יגיע לפרגן על הסט.

 >וכמה מצוות לחג האורים שניצב בפתח. מאות עובדי קבוצת “עמל ומעבר" ברחבי הארץ יחלקו בימים הקרובים בחינם יותר מאלף חנוכיות ונרות. אסנת ואתורי, מנהלת הפרויקט: “המטרה שלנו היא להאיר כמה שיותר בתים ברחבי הארץ. גם לאנשים הבודדים, וגם לאלו שידם אינה משגת, ולהפיץ אור גדול בכל בית אפשרי".

>באירוע השקת מתחם הכספות הפרטי הראשון בירושלים, שהוקם על ידי חברת בריקסטון, בלטו בנוכחותם שחקני קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל, אנתוני בנט וג׳יילן אדאמס, שקיבלו הסבר אישי ממנכ"ל החברה, עו"ד דביר אינדיג, על נוהלי האבטחה והבדיקות הביטחוניות שעובר כל מי שנכנס למתחם - כולל זיהוי ביומטרי.