השורד גדי פניבילוב הגיע לתכנית הרדיו של TMI, שם סיפר על המהלכים שלו במשחק, עם מי שמר על קשר מ"הישרדות VIP", האם הוא עדיין בקשר עם ג'קי אזולאי וממי הוא הכי נפגע במשחק. 

איך זה מרגיש לצפות בעצמך על המסך?
"מרגיש טוב. המטרה שלי הייתה ללכת לחוויה אבל גם להביא את המיליון הביתה. אני אוהב להביא את הערכים שלי ל'הישרדות'". 

איך זה מרגיש שזהר שטראוס לקח את הקרדיט על המהלך?
"קודם כל, זה מהמלך שאני רשמתי אותו מהשורש. שלחתי את החיילים שלי לרשום זהר, זה לא היה נכון לבוא ולצעוק 'שלי המהלך'. פרגנתי לזהר, כששאלו אותי של מי המהלך, נתתי לו את הקרדיט".

זה לא מעצבן אותך?
"זהר בנאדם. אני וזהר, היה לנו חיבור מאותו יום. נולדנו באותו יום. אני והוא מתאים כמו כפפה ליד. האינטראקציה שלנו הייתה אמיתית מכל הלב. המהלך הזה תוכנן ימים ולילות כשזאת תהיה הפתעת העונה. זה מהלך שלי ב-90 אחוזים, 10 של זוהר".

גדי פניבילוב (צילום: מיכה לובטון)
גדי פניבילוב (צילום: מיכה לובטון)

איך אתה מרגיש שכולם בקבוצה השנייה צוחקים עליך?
"אני אסביר לך משהו באופן אישי. אני אף פעם לא יפגע ממשהו. אני לא רואה את זה ככה. אני לא לוקח את זה באופן אישי, זה מרים לי". 

אבל הם עושים ממך ילדותי?
"אבל זה אני. אני לא רואה את זה ככה, אני רואה את זה כמשהו אחר לגמרי, אולי אני תמים מדי. זה כמו שאמרתי, התמימות שלי הייתה הנשק הכי חזק במשחק".

מי האנשים שנותרת איתם בקשר מ'הישרדות'?
"אני יכול להגיד לך שאלה, זהר. מה שהיה במשחק נשאר במשחק, נהניתי מאוד עם האנשים האלה. אסור לקחת את זה לבבית כי זה עשוי להגיע למצבים לא נעימים".

איך היחסים שלך היום עם ג'קי?
"היום אנחנו בקשר מאוד טוב, מדבר איתה הרבה בוואטספ, גם עם דודו אני בקשר טוב, היום דיברנו. מה שכן אני יכול להגיד, זהר עשה טעות שהוא הדיח את אוהד, היינו יכולים לרקום מהלכים הרבה יותר גדולים במשחק, זה לא יצא אל הפועל אבל מתקדמים. בוא נראה איך זה יסתדר".

ג'קי אזולאי (צילום: מיכה לובטון)
ג'קי אזולאי (צילום: מיכה לובטון)

מי יותר מצחיק - אתה או אלה?
"אני לא מעיד על עצמי שאני מצחיק. אלה, מעבר לזה שהיא בנאדם מאוד מצחיק, היא מאוד נאמנה. השבט פספס אותה. היא בנתה קשרים יפים אבל היא נשארה נאמנה אלי. אחרי שאוהד הודח, הראש שלה היה עם אוהד, ואז שאלתי את עצמי 'מה היא כזאת נאמנה?'".

מה אשתך חושבת אל הקשר שלך עם אלה?
"היא נקרעת מצחוק ממנה. החיבור שלנו מאוד מעניין. לראות איך ברית 'התחנה המרכזית' ממשיך קדימה. אני הכי מזדהה עם הסלוגן הזה – אני הרגשתי שאף אחד לא סומך עלי. בסופו של דבר כן הרגשתי שלא רוצים אותי. אני לא עזבתי את הבית עם אשתי כדי להיות מודח ראשון. אני גאה להיות בברית התחנה המרכזית – היא הברית הכי נאמנה". 

אלה אייבנדר (צילום: מיכה לובטון)
אלה אייבנדר (צילום: מיכה לובטון)

מה אתה מתכוון לעשות עכשיו? 
"קודם כל אני מאוד אוהב 'אקסטרים'. אני אישית לא רואה ריאליטי. לא ראיתי את 'האח הגדול' שהשתתפתי בה, ראיתי אולי פרק אחד. פשוט קשה לי לשבת על הספה ולצפות. ב'אח הגדול' הייתי ב'מוד' של לימודים. עשיתי הכל להתקבל לפקולטה למשפטים, השלמתי בגרויות. ב'הישרדות' אני מאוד נהנה לצפות בי". 

"אחרי 'האח הגדול' מחקתי את האינסטגרם, 100 אלף עוקבים. עכשיו אתם מבינים שזה לא מעניין אותי. שאלו אותי למה אתה לא מעלה? למה אתה לא ממנף? אני לא מבין מה זה 'סלבס'. צריך להעביר מסר לעולם. אני מנסה להעביר מסר חיובי לחברה. לא צריך כוח פיזי, צריך לב ונשמה. זה כמו ההישרדות של החיים, לא צריך קוביות, לא צריך כוח פיזי כדי להצליח. אנשים שהם לא מקובלים בחיים עצמם הם הכי מצליחים". 

מי הכי פגע או אכזב אותך?
"מקובי, התאכזבתי ממנו. הרגשתי קליקה ביני לבינו. בהתחלה היה לו ברית עם זהר. רציתי כל כך את קובי איתי ואז הבנתי שהוא לא איתי, ואז אמרתי שאני מת להדיח אותו אבל אני מת על הבנאדם הזה".

גדי פניבילוב, ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך רשת 13)
גדי פניבילוב, ''הישרדות'' (צילום: צילום מסך מתוך רשת 13)