בשנת 2018, בעת שרכב על אופנוע בדרכו לעוד יום צילומים בסרדיניה שבאיטליה, עבר ג'ורג' קלוני תאונה קטלנית בזמן שרכב מרצדס נכנס באופנוע שלו והעיף אותו באוויר. קלוני פונה לטיפול נמרץ עם חבלות בכל חלקי גופו וכעת בראיון ל-Sunday Times הוא מדבר לראשונה על מה שאירע ברגע שכמעט קיפח את חייו:

"חיכיתי לסוף שלי שיגיע, אבל אני בסדר עכשיו. כשאתה בעין הציבורית, מה שאתה מבין כשאתה שוכב בשטח ובטוח שזו הדקה האחרונה בחייך זה שעבור אנשים מסוימים מדובר בסך הכל בבידור עבור עמוד הפייסבוק שלהם". קלוני התייחס לאסיפת אנשים שהתקבצו סביבו בזמן התאונה ובמקום להושיט יד לעזרה, פשוט פתחו את הניידים והחלו לצלם אותו מתבוסס בפצעיו. 

ג'ורג' קלוני נפגע בתאונת אופנוע בסרדיניה- לחצו כאן

"אני בחור די חיובי, אבל זה חידד לי שאני כאן רק בשביל הבידור שלהם. הייתי רוצה לקחת כל אחד מהם ולנער אותם" הוסיף לבסוף הכוכב.

רק לאחרונה עלה קלוני לכותרות כשבתחילת החודש פנה לכלל גופי התקשורת בבקשה חריגה לא לצלם ולפרסם את תמונות ילדיו בטענה שאשתו, אמאל קלוני, עובדת בארגון זכויות שפועל נגד ארגוני טרור ושעצם פרסום התמונות מסכן את חיי הילדים וחודר לפרטיותם. 

היי ג'ורג', ב-TMI רק רוצים לומר שאנחנו הכי כאן בשבילך לכל מה שתצטרך- בייביסיטר לתאומים או ארוחת ערב איתך ועם אמאל, באמת הכל. אל תתבייש לפנות. 

60 שנה של סקס אפיל: ככה ג'ורג' קלוני נראה לאורך השנים- לחצו כאן

מאמי תסתירי את הילדים. ג'ורג' ואמאל קלוני (צילום: רויטרס)
מאמי תסתירי את הילדים. ג'ורג' ואמאל קלוני (צילום: רויטרס)