אחרי שהזמר והדוגמן יהונתן מרגי החליט במפתיע לבטל את כל הראיונות ביום הצילומים למותג האופנה "קסטרו", כעת הוא מגיב על האירועים האחרונים בעמוד האינסטגרם שלו. למי שלא מעודכן, בסוף האחרון עלתה לאוויר הפרסומת החדשה של "יס" בכיכובה של הזמרת המצליחה נועה קירל, בה היא מככבת לצד הכפיל של מרגי.

אלא שמקורבים למרגי לחששו שהוא ומנהליו לא אהבו את השימוש בו לטובת קידום פרסומת מסחרית, והם שוקלים את צעדיהם. כמו כן, הם מתכננים לדרוש להסיר את הפרסומת שצולמה בהשקעה גדולה. 

בעקבות הכפיל בפרסומת של נועה קירל: יהונתן מרגי מבטל ראיונות - לחצו כאן. 

נועה קירל, יהונתן מרגי, השחקן בפרסומת (צילום: אמיר מאירי)
נועה קירל, יהונתן מרגי, השחקן בפרסומת (צילום: אמיר מאירי)


אחרי שבחר לבטל את הראיונות ולא להתבטא בנושא, מרגי שיתף את רגשותיו בסטורי באינסטגרם, שם כתב: "אהובים שלי. תודה רבה על כל ההודעות שלכם ועל החיבוק החם שאני מקבל מכם, זה לא מובן מאליו. בחיים שלנו, כל אחד עושה את בחירותיו ובסוף היום צריך לעמוד מול המראה ולהסתכל לעצמו בעיניים ולהגיד 'האם אני גאה בעצמי ובדרך שאני עושה?'. אני תמיד אבחר בטוב. תמיד אכבד ואוקיר את היקרים לי בעבר ובהווה. בגלל הכבוד לעבר, אני בוחר היום שלא להתייחס לבחירות של אחרים, בחירות שאני לא הייתי מעלה בדעתי לעשות. הערב נדליק נר ראשון של חנוכה, תמיד תזכרו שעדיף להיות בצד של האור ולגרש את החושך. תהיו טובים אחד לשני. אוהב אתכם. חג שמח, יהונתן". 

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)