ביום שני השבוע פרסמה נאוה בודק, גרושתו של אבשלום קור, פוסט מרגש, כולל ציון שני אירועים מטלטלים בחיי האומה: "היום לפני 74 שנים, בכ"ט בנובמבר 1947, החליט האו"ם על סיום המנדט הבריטי בא"י. להבדיל אלפי הבדלות... בכ"ט בנובמבר 2020 החליט בעלי לשעבר על סיום המנדט שלו בחיי והודיע לי זאת במסרון. היום אני מבינה שהצלתי את נפשי".

את תגובתה של בודק לא ניתן היה להשיג. עו"ד סיגל בילינסון־שפרן מסרה בשם קור: "למרשי אין עניין להגיב".

 >שלום במזרח התיכון: האמרגן המיתולוגי ישראל בונדק עשה סולחה עם שולה זקן.
בונדק, יום הכיפורים עדיין רחוק. מה קרה?
"היה ניתוק, לא היינו מסוכסכים וכל ישראל אחים".

שולה זקן (צילום: אור גפן)
שולה זקן (צילום: אור גפן)

>אחרי שמשטרת ישראל סגרה מחוסר עניין לציבור את התלונה שליאורה הגישה נגד אבי גולן, שהציג עצמו כקבלן יגאל דמרי וביקש לשכור את דירתה שבחיפה, גולן הפציע שוב: לאחרונה הוא התחזה ליזם ההייטק נועם לניר, שעלה עליו, התכתב איתו ונפנף אותו ממנו והלאה.
לניר, מה תאמר?
"אין לי מה להגיד, לקח את הזהות שלי וניסה לעשות עוקץ על אנשים. איש רע״.

 >ברכת החלמה מהירה לאדריכל האגדי ישראל גודוביץ', ששבר רגל. הוא גר בקומה רביעית בלי מעלית ברחוב אלנבי, והרגל נשברה בעקבות טיפוס במדרגות.
גודוביץ', בתיאטרון זה סימן למזל.
"אכן, ברגל שמאל. קומה רביעית, אין מעלית, כי הבית לשימור. זה הבית שבו גדלתי מיום הולדתי בקומה שנייה".
איך זה קרה?
"סתם נפלתי לא טוב. תופעה ידועה לגילאי סוף הדרך".
אתה צעיר, מה סוף הדרך?
"בחייך. לא מתים משבר ברגל. ואין צורך לטפל, אני עצמאי ופרט לעובדה שאינני קל תנועה אין מגבלות דרמטיות. מטעם הביטוח שלחו כל מיני מומחים לקבוע אם אני זקוק למטפל צמוד ונפנפתי אותם. זהו. רק שלא יהיה יותר גרוע".

>עדי הימלבלוי החליטה לחגוג יומולדת באווירה קצת יותר פוטוגנית מהארגזים שממלאים את ביתה במסגרת מעבר הדירה המתוכנן למשפחתה, אז בחמישי שעבר בצהריים היא הרימה טלפון למלון "הרודס" הרצליה, תהתה אם יש סוויטה פנויה וסגרה לסופ״ש. כמה שעות אחרי כן היא כבר הגיעה עם בעלה נדב למלון ונהנתה מכל הפסיליטיז, שכללו עוגת יום הולדת, פרחים, בלונים ושאר הפתעות.

עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)
עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)