דני זיסקינד כוכב "חתונה ממבט ראשון", הגיע להתארח בתוכנית הרדיו של TMI וחשף מה היה הקטע המשודר שלא יכל לצפות בו, דיבר על התחושות שחווה ברגע הראשון כשראה את שני יוסיפון צועדת בשביל חופה, על המפגש האקראי שהיה לו עם שני ברחוב אחרי סיום צילומי העונה, ההודעה המפתיעה שקיבל ממנה במהלך שידורי העונה, מה הוא חש לשני כשצפה בתוכנית ועל הסטטוס הזוגי שלו היום. 

"התוכנית הזאת הביאה איתו הרבה דברים אבל בייחוד חוויה מטורפת, זה מביא איתו דברים נחמדים וכיפיים. ויש כמו כל דבר בחיים דברים פחות נחמדים. נחשפתי מול כל עם ישראל, הפכתי להיות דמות ציבורית אתה הולך ברחוב כולם מזהים אותך. אני נכנס למקום נהיה שקט, מסתכלים  עליי מצביעים, מצטלמים. היו מקרים לדוגמא לפני שבועיים נכנסתי לסופר אני עומד בקופה, יום שישי באה אליי אישה מבוגרת אומרת לי אתה לא בסדר אתה. לפני שנגמרה התוכנית והיא מסבירה לי ששני מדהימה ואיזו אישה, 'אני מסכים איתך במאה אחוז' אמרתי לה 'אבל למה אני לא בסדר?" גם כשהיו את הצילומים בסופו של דבר אנשים רואים את מה ששידרו אבל זה תהליך ארוך, זה ניסוי שאני משתתף בו כבר שנה וחצי מאז המיונים, והחוויה הזאת בנויה מהרבה שלבים. משלב המיונים, מבחנים מה שמצולם ולא מצולם ואז המאטצ' ומשם משתנים החיים. בבוקר שאחרי כבר הצוות שילווה אותך כבר בשש בבוקר בדלת".

מה עבר לך בראש, למה דווקא חתונה ממבט ראשון?

"שאלתי את עצמי הרבה פעמים, אני באמת רציתי זוגיות ואהבה אבל זה נשמע קלישאתי אתה בא לפריים טיים לחפש אהבה ואני מבין למה אנשים יכולים לצקצק , כל מי שבא לדבר כזה יש לו יצר הרפתקני,  סיקרן אותי מאד תהליך העבודה, טובי המוחות דני ויעל והכי מרכזי זאת הייתה שנת קורונה יושב בבית חודשים בלי הרבה עשייה וריתי לחלק את הקלפים מחדש." 

עדיין רווק? 

"אני רווק ומחפש אהבה"

מה הרגשת כשראית את שני בחופה?

"מאד נפעמתי מהביטחון שהיא נכנסה עם צהלולים וריקודים, זה היה ממש מרגש". 

האם אמרת יש פה משהו? היה לך פרפר?
"אמרתי יש פה משהו, זה לא שלב של פרפר, הייתי מאד מסוקרן לגביה היא הייתה נראית לי יפה והתרשמתי מאד. "

מה יש לך להגיד על הרגע בו בכית בבריכה?
"להרבה חלקים באתי מעט נאיבי זה היה אחד הרגעים, אתה מגיע לבריכה והיא מסבירה לך שזה מים חיים. ואמרתי קדימה נעשה שחייה צורנית. וצריך לזכור שאני ושני הגענו רגע לפני ההחלטות בסוף הסופ"ש הרומנטי בצפון".

ידעת מהרגע הראשון שזה לא זה?
"לא ידעתי מהרגע הראשון וכן התגלו קשיים, וכשחזרנו מירח דבש אמרתי אפרופו קליקים"

הייתה ביניכם קרבה אינטימית בחדר המיטות?
"הלכנו לתוכנית בה נחשפנו אבל יש גבולות, מה שקורה בחדר המיטות זה בינו לבינה. היה את מה שראיתם וחוץ ממה שראיתם אני לא אוסיף"

מתי הבנת שזה לא זה?
"בסופ"ש בצפון בסוף התוכנית לפני ההחלטות, ואז הגענו לבריכה אחרי חודשיים מאד אינטנסיביים, אנשים מהצד לא מבינים את העוצמה של החוויה. בבריכה התפרקתי ולא בכיתי מאז שהייתי ילד. יש חברים שרוצים שזה יצליח ומשפחה אני גם לא בחור צעיר, יש הפקה שמאד רוצה, הזרם מאד חזק, יש לחץ גבוה"

דני זיסקינד (צילום: אמיר מאירי)
דני זיסקינד (צילום: אמיר מאירי)

מה היחסים בינכם היום?
"אנחנו מיודדים, אתמול נפגשנו באירוע, יצא לנו להיפגש  גםבמקרה ברחוב. אנחנו גרים 500 מטר אחד מהשני. כיף לי לראות את שני היא אדם מאד מיוחד, למדתי ממנה הרבה"

יש מצב שתגיד שנה מהיום עשיתי את טעות חיי?
"אני לא מאמין שזה יקרה, אבל כן יכול לומר שאחרי שהסתכלתי על העונה, ואני חייב לומר שההערכה שלי אליה גדלה אחרי השידורים. אמרתי לה והיא יודעת"

על ההצעות המפתות שקיבלת מנשים
"התוכנית עלתה לאוויר ואתה מקבל המון הודעות ביום אחד אתה הופך לאדם מוכר שנכנס לסלון של אנשים לחודשים, בהתחלה אמרתי שאני אנסה ונפגשתי עם כמה בחורות והרגשתי בתקופה של השידורים שאין לי את הפנאי לפגוש נשים. אתה לא יכול לצאת החוצה, אז יצאתי לדייטים אבל בבית" 

מה נשאר על רצפת חדר העריכה?

"הכי חסר היה לי זה ההומור שלי, שזה לא נכנס מספיק לעריכה והומור אצלי מרכיב מאד חשוב עם אנשים. וזה לא קיבל מספיק במה".

האם היו קטעים שעצרת את השידור ולא רצית לראות ?

"היו שידורים שעשיתי סטופ כמו הקטע בבריכה, זאת חוויה חוץ גופית זוכר את הרגשות והסערה והקושי שעמדת בו ואתה רואה את זה על המסך וזה מציף אותך. והיו עוד רגעים כאלה אבל בסופו של דבר למדתי המון דברים על התוכנית, אבל דווקא המקומות שהכי חששתי מהם, המקומות שאני בפחד בחרדה שאני פגיע בסופו של דבר אלה המקומות שאנשים התחברו אליי. בדיעבד אני מבין מהשידורים והתגובות.  "

קיבלת תגובות קשות?

"אני לא קורא טוקבקים אני בחור רגיש ומבחירה התנתקתי"

שני סימסה לך באחד הפרקים

"היה פרק שהיא סימסה לי , זה היה אחרי החלום שלה והיא כתבה לי בעקבות הדברים שאמרתי עליה בטסטה, תודה על המילים החמות. "

יש מישהי?

"כרגע אני שומר לעצמי, זה טרי , טרי . זה ממש ההתחלה ואין פה עדיין משהו. אתם מתרגשים יותר מדי ממשהו שהוא בחיתוליו"

עכשיו שנגמרה התוכנית, מה הלאה?

"החיים שלי מעניינים יש הרבה הזדמנויות והצעות שנולדו, כרגע אני בוחן את כל האפשרויות. יש לי חבר טוב שהוא שחקן ועם הרבה ניסיון בתעשייה והוא מייעץ לי כרגע."

על הביקורות הנוקבות שקיבל איתמר

"מה שקרה עם איתמר וקארין חרג מכל הקווים האדומים מכל הפרופורציות. איתמר אדם טוב, והמטרה שלשמה הם יצאו זה חטא למטרה ופספס אותה. עשו עוול גדול מאד לאדם שהוא מאד טוב, הוא הביא את עצמו כמו שהוא יכל בתנאים מאד מורכבים להיות בסט טלוויזיה עם המון לחץ, ודברים שקורים מסביב. אני מאחל לאיתמר את כל הטוב ויש לו טוב ואהבה ובת זוג מהממת. ומאחל את זה גם לקארין ".

איך אתה מסכם את החוויה, יש חרטה?
"אני בגדול לא מצטער על דבר, ברור שהייתי עושה דברים כך או אחרת אבל בסופו של דבר מה שאני לוקח מהחוויה הזאת של חתונה ממבט ראשון , זה שהשינוי אנחנו יכולים לעשות רק בעצמנו וצריך לדעת לראות פרפקטיבות שונות לאותן סיטואציות בחיים. וגם  כל מי שמגיע לתוכנית צריך אישור שאוהבים אותו. אבל בסוף בסוף רק אתה יכול להעניק לעצמך את המדליה ואני חושב שאני בדרך לשם. חתונה ממבט ראשון הייתה קטליזטור מאד רציני לדבר הזה ואני אופטימי. "

את התוכנית סיים דני עם הקדשת השיר שמש של חנן בן ארי לשני, "אני מקדיש את זה לשני , מגיע לה, באמת".