כוכבת "חתונה ממבט ראשון", עינת בן משה, הגיעה לפרגן לאחותה, יפעת אירני מבעלי "פקטורי 54", שערכה אירוע הקרנה חגיגי של פרק הבכורה של סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", הסדרה "פשוט ככה" שעלתה אמש ללקוחות HOT, בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. בן משה ששודכה ללירון פז "בחתונמי", החליטו להמשיך יחד אך כעבור מספר חודשים הם נפרדו. 

עם עליית העונה הם התקרבו שוב וראו כמה פרקים יחד, אך החליטו שלא להמשיך את הקשר הרומנטי. בן משה שעדיין מנסה להתרגל ליחס התקשורתי סיפרה ל-TMI למה הקשר לא צלח, האם היא יוצאת לדייטים כעת ומה היא מחפשת בפרטנר שלה. 

עינת בן משה, שני יוסיפון (צילום: דנה קופל)
עינת בן משה, שני יוסיפון (צילום: דנה קופל)

את ולירון השארתם לצופים של "חתונמי" אופציה פתוחה להמשך, יש סיכוי לקאמבק?
"אי אפשר לדעת אף פעם מה יבוא בעתיד, אבל אני מרגישה שנתתי את כל כולי בתוך מערכת היחסים, אז קשה לי להאמין שמשהו יחזור, אבל כבר היו דברים מעולם".

מה לא עבד שם אחרי שהמצלמות כבו?
"זה שאלה טובה שאני שואלת את עצמי לא מעט. בסוף אני תמיד יכולה להגיע ל'זה קרה' ו'זה קרה'. בסוף היה חסר שם את ה'אקס פקטור' הזה בזוגיות שאני מחפשת. בסוף יש אהבה חזקה מזה, שלא התפתחה שם. זה קורה להרבה זוגות, שההתחלה טובה ומתחילים להכיר אחד את השני אבל בסוף זה לא נתפס מספיק חזק כדי לחבר את החיים ולראות עתיד משותף ביחד".

את יוצאת לדייטים עכשיו?
"אני לא יוצאת לדייטים ואני קונספטואלית לא מתכוונת גם לצאת לדייטים, כי האמת היא שתמיד המערכות יחסים שלי התחילו מחברים וגברים שהיו בסביבה שלי. אם יש משהו שהבנתי ב"חתונמי" זה שאני צריכה יותר להקשיב לעצמי ולעשות דברים שמתאימים לי ואני מקווה שזה יגיע מגברים שבסביבה שלי שאני אכיר, שאני אעריך ויעריכו אותי ומשם זה יתפתח רומנטית".

עינת בן משה (צילום: רפי דלויה)
עינת בן משה (צילום: רפי דלויה)

יש לך מלא מחזרים עכשיו?
"למה את קוראת מחזרים? אני קוראת מחזר למי ששולח לי פרחים, שעושה מאמץ מיוחד. מבחינתי הודעה באינסטגרם או בפייסבוק זה לא מספיק וזה לא משהו שאני יכולה לעשות איתו משהו. זה כמו לחזור לאפליקציות ואפילו יותר נורא כי אין לך שום מידע ועם המצב שקצת מכירים אותי אז זה עוד יותר מלחיץ. כן יש הודעות, אני מרגישה שיש התעניינות. אבל מחזרים? לא, לא כרגע".

מה צריך לעשות כדי לחדור לליבך עינת?
"אני תמיד אומרת שבשביל להגיע ללב צריך ללכת דרך הראש אצלי. מעבר לזה אני צריכה להרגיש שמישהו הוא החבר הכי טוב שלי, שאני יכולה להישען, שאני יכולה להרגיש בטוחה, זה מבחינתי מה שאני מחפשת". 

לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)