דניאל גרינברג ובעלה אייל גולן עזבו את רון ומיאל הקטנטנים בפעם השנייה מאז שרון נולד לפני חודשיים וחצי, וטסו הפעם לחופשה בדובאי יחד עם חברים טובים ביניהם ערן זהבי ואשתו שמתאוששים אחרי שפרצו לדירתם בהולנד. באחד מאתרי הבילוי הגיעה גרינברג עם שמלה מעט שקופה ומשלא הורשתה להיכנס למקום עם בגד שקוף (אחד ממנהגי המקום הדורשים שמירה על צניעות), מיהר הזמר לרכוש לאשתו שמלה חדשה וצנועה. 

הזוג תיעד את עלילותיהם מעיר הזהב ברשתות החברתיות, אלא שתמונה אחת הצליחה לעורר את זעמם של העוקבים והובילה להאשמות קשות נגד גרינברג בהתעללות בבעלי חיים. גרינברג שיתפה תמונה שלה אוחזת בז, אחד ממנהגיה הידועים של מדינות ערביות. בעבר היו אלה עומר אדם ואביב גפן שהצטלמו עם בז בדובאי ועררו סערה גדולה ותגובות קשות מ"החברה להגנת הטבע", שהסבירו כי העוף הדורס מצוי בסכנת הכחדה, ומדובר בבזים שעברו התעללות וסבל נוראי לטובת אילוף. 

מתרחבת: דניאל גרינברג יוצאת לדרך עצמאית - לחצו כאן. 

אלא שנראה כי גרינברג מתעלמת מהכותרות ומהביקורות שזכו הזמרים עומר אדם ואביב גפן והעלתה בגאווה לרשתות החברתיות תמונה שלה אוחזת בבז לפות וקשור עם רגליו וכתבה: "אייל התעקש על תמונה עם בז". העוקבים הזועמים מיד תקפו: "רק חבל שהורסים את זה עם התעללות בבעלי חיים", או אחר שכתב: "זאת התעללות בבעלי חיים, יפה שאת מעודדת, מסכנים הבזים האלה, לוכדים ומסממים אותם, אל תתנו יד להתעללות בבעלי חיים". אחר כתב: "דניאל זאת התעללות לכל דבר, שתי הרגליים של הבז המסכם קשורות, וזה נראה כמו כבל חשמלי" או "תמונה עצובה ביותר".