לפניי יומיים טען השחקן יהודה נהרי בחשיפה ראשונה של וואלה, כי הוטרד, לכאורה, על ידי המנחה והתסריטאי אסי עזר לפני כעשור, כשהזמין את השחקן לדבר על ליהוקו לסדרה "להיות איתה", בביתו של עזר. נהרי התלונן במשטרה על ההטרדה הזו לפני כשנה, אך התיק נסגר בעקבות התיישנות. יהודה נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת.

נהרי כזכור השתתף לפני כשנה גם ב"נינג'ה ישראל" בהנחייתו של עזר ורותם סלע. כנשאל על ידי וואלה מדוע בחר ללכת לשם על אף הפגישה עם המנחה, ענה: "אני מטפס מגיל צעיר ואני מאוד אוהב את התחרות הזו. היה שם רגע שבו הוא מכתיר אותי ואני יורד במדרגות ומסתכל עליו ומחייך ואומר לו 'תודה רבה'. ומה שהילד שבי רוצה זה לקחת את המיקרופון ולהגיד 'אתה אפס, אתה כלום, אתה מטריד. מאחורי הפרצוף החייכני והחיוך המזויף והמטומטם הזה מסתתר אדם נאלח".

אסי עזר (צילום: אור גפן)
אסי עזר (צילום: אור גפן)

שעות ספורות לאחר פרסום הידיעה נהרי הגיב לראשונה וכתב: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".

בעוד אסי עזר פרסם תגובה רשמית ומאז גזר על עצמו שתיקה, נהרי בחר שלהגיב שוב באמצעות עמוד האינסטגרם שלו, והפעם טוען פניי לשלום. כך כתב: "תודה מעומק הלב לכל מי שכותב לי ביממה האחרונה. אני מקבל אינספור תגובות וחיזוקים מאנשים שחוו אירועים דומים וזו בדיוק הסיבה שהתראיינתי. המטרה היחידה היא להעלות את המודעות לנושא הטרדות מיניות וניצול מרות כדי למגר את התופעה, וחלילה לא כפעולת נקם אישית באסי עזר. לאסי אני רוצה לומר - התגובה שלך עוררה  אנטגוניזם אצלי, אך יחד עם זאת אני לא נכנס למלחמה. איש שלום אנוכי". 

יהודה נהרי על פרשת אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה נהרי על פרשת אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)