הלילה (מוצ"ש) נפרדו הזמר סטטיק ואשתו שרית פולק בפעם השנייה בשנה האחרונה לתקופה ממושכת. בפעם הקודמת הייתה זאת פולק שנכנסה לבית "האח הגדול" והפעם זה סטטיק שארז פקלאות ועזב את הבית לארצות הברית, לתקופה ארוכה בת חודשיים. 

סטטיק טס יחד עם החצי השני שלו בן אל תבורי לטובת קידום הקריירה הבינלאומית של השניים. רגע לפני שעלה על המטוס, עשה סטטיק מייק אובר קפץ לספר האישי שלו, נפרד מהבלונד פלטינה וצבע את שערו לכתום. 

פולק נפרדה מבעלה עם דמעות וכתבה: "הנה שוב אתה נוסע לסלול דרכים, לשבור תקרת זכוכית. אתה עובד כל כך קשה, אני יודעת את זה, אני חיה אותך. ואם קיים מישהו שמגיע לו - זה אתה. כל כך מוכשר, כל כך טוב וצנוע. אמרתי לך את זה כבר בעבר אני הרי בן אדם של תחושות. אני חושבת מהבטן שלי, כך יצא, אף פעם לא טועה. כבר עשיתם כאן היסטוריה, וגם שם, זה בדיוק מה שתעשו - ויותר, כמו כל דבר שאתה נוגע בו".

פולק הוסיפה וכתבה: "בהצלחה בעלי. בכל פעם שאתה יוצא מהדלת למסע שכזה, הלב שלי מתכווץ מגעגוע אני עצובה כי הבית לא מרגיש בית בלעדייך ובאותה נשימה אני כל כך שמחה בשבילך. בשבילנו. לך לפזר את הקסם שלך שם ושוב אלי, תמיד מאחוריך ולצידך". עוד שיתפה תמונה שלה דומעת וכתבה: "בעלי נוסע ללא מעט זמן. הוא רק יצא מהדלת והדמעות גמרו אותי. זה הזכיר לי כשיצאתי מהדלת לאח הגדול התחושה בבטן והדמעות שגמרו אותי. קשה לי בכל פעם כשאנחנו רחוקים".

שרית פולק, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרית פולק, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)