בעוד הנפגעות בארץ ממתינות למשפט צדק, סוכן הדוגמניות שי אביטל ממשיך להסתתר בהונגריה. 26 תלונות על תקיפות מיניות הוגשו נגד אביטל, שייצג בין היתר את נטע אלחמיסטר, אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב. טלפון אחד של ליאורה לאמו מרים חושף פרטים חדשים. הישארו עמנו.
שלום, מרים. מה שלומך?
״תודה לאל. טוב״.
איך החברה של שי? אתם מכירים אותה כבר?
״מכירים. קוראים לה שרה. היא ישראלית. לא זוכרת את שם המשפחה שלה. הם ביחד כבר ארבעה חודשים״.
היא הגיעה כדי להיות איתו בהונגריה?
״למה את שואלת את כל השאלות?״.
אני רוצה לדעת מה קורה.
״הכל בסדר, לא לדאוג. אל תתקשרי בבקשה״.

שי אביטל ואמו (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)
שי אביטל ואמו (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)

>עו״ד ברק כהן ובת הזוג לאה, מי שמפתחת סצינה של מקהלות קהילתיות לנשים וילדים, החליטו להיפרד אבל להמשיך לגדל במשותף את בתם בת ה־6.
כהן, כבר לא שרים ביחד?
“נפרדנו בסגנון תל אביבי פריווילגי של חברות ואהבה והורות משותפת מלאה".

>איש הטלוויזיה ירון לונדון, שהיה אמור להופיע עם השדר דורי בן זאב ב"סלון תרבות", דחה את ההופעה. הסיבה: במהלך טיול עם כלבו הוא נפל ונפצע בעין.
דורי בן זאב, מה שלומו?
“זה אירוע של חברים. שלומו סבבה. נפצע כמו שאמרת. הוא טוען שבגילו כל נפילה עוזרת לערנות וממריצה את הזיכרון. ולא פחות חשוב, הוא מקבל יחס חם מבני משפחתו והסובבים אותו. אדם נדיר, כותב מופלא ונאחל לו תקומה והחלמה".
לונדון סירב להגיב.

ירון לונדון (צילום: אריק סולטן)
ירון לונדון (צילום: אריק סולטן)

> ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, ומנהלת אגף החינוך בעיר, אסנת חכמון, שיחד עם עובדי העירייה עושים לילות כימים לציוות הגננות והסייעות בגני הילדים בעיר בימי ולילות האומיקרון, זכו לרגע קסום של נחת. ילדי גן הילדים ״אהבה״ שיגרו ברכה מצולמת מקסימה לאנשי הצוות בגן ולחבריהם המבודדים בתקווה שיחזרו במהרה לגן.

מי שרוצה לגלות את הסוד לחיים ארוכים, מוזמן לבקר בבית האבות “בית אלמוג" מרשת עמל ומעבר, הנמצא בקיבוץ גבעת ברנר. השבוע חגגו שם יום הולדת 100 לדיירת ויטיה הלפרין עם בלונים ועוגות, כשסביבה כל בני משפחתה האוהבים. היא גם כיבתה את הנרות לקול מחיאות הכפיים של הדיירים והצוות במקום.

אז מה הסוד?
הלפרין: ״הרבה עבודה".

אסנת חכמון רפי סער (צילום: יח''צ)
אסנת חכמון רפי סער (צילום: יח''צ)