כוכבת "האח הגדול" גל גברעם שהשתחררה לפני חודשיים מצה"ל לאחר שביקשה דחיית שירות כדי להיכנס לבית הסגור והמתועד, נעלמה מהרשתות החברתיות מאז הראיון בו התבטאה בחריפות על נגיף הקורונה. כזכור, גברעם אמרה כי הקורונה היא "פלוץ של כדור הארץ... אני חושבת שהאנשים שמתו היו צריכים למות". 

ההתבטאויות של גברעם הובילו לביקורת רבה ברשת והיא לקחה צעד אחורה מהרשתות החברתיות וקצת נעלמה. בסשן שאלות תשובות שערכה גברעם באינסטגרם, ענתה על השאלה: "הייתה תקופה שלא היית פעילה מבחירה, את חושבת שזה פגע לך בלהתקדם בקריירה?". 

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)

גברעם השיבה: "קודם כל, כן. וזה דורש גם הסבר. כן ירדו עוקבים, כן ירדה חשיפה וכל השטויות האלה של הנתונים. אך עם זאת באמת שיש לי קהל מהמם, שאני לא יודעת מה עשיתי טוב בחיים שמגיע לי מתנה כזאת. אני באמת מקבלת כמויות של הודעות של אהבה ותמיכה ו'איפה את?' וזה וזה. עברתי משהו עם עצמי ובחרתי לקחת נתק קל. עדיין היו לי מחויבויות ועדיין רציתי להפעיל, אבל האמת היא שאף פעם לא הייתי יותר מדי פעילה. כן מעלה סטורי אבל לא באמת משקיעה בדברים האלה. מצלמת את מה שקורה במהלך היום, משתפת וזהו בתכלס". 

עוד הוסיפה והסבירה גברעם: "אז כן ירדו הדברים האלה שאומרים 'כמה אתה חזק' ברשתות, אבל זה פחות קריטי לי כרגע. אני תמיד הייתי ותמיד אהיה כאן. כי זה הכיף שלי ואני מאמינה שמי שבאמת אוהב אותי פשוט יישאר, ואם יילך - אז הכל בסדר. אני ברוך השם במקום שטוב לי בו, אני עובדת קשה ורצה ממקום למקום, מתפרנסת בכבוד ועושה מה שבא לי".

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)