לאחר חודשי המתנה מורטי עצבים, הכנות, קורסים וגיוס אחיות לילה שאף יצא סערה, אתמול (רביעי) המנחה אסי עזר בישר כי הוא ובעלו אלברט אסקולה קיבלו לעולם את בתם הבכורה שנולדה בהליך פונדקאות בארצות הברית. המנחה צירף תמונה של התינוקת הטרייה יחד עם ההורים המאושרים, וכתב: "גוון חדש של אהבה נכנס לעולם והיא נתנה לנו את 24 השעות הטובות ביותר בחיינו. ברוכה הבאה יפיפייה. אנו מודים לך על שבחרת בנו".

עכשיו לאחר שהתאוששו מהפלא שנוסף לחייהם, הגיב עזר לברכות והאיחולים וכתב: "אנחנו בעננים. מאושרים ומאוהבים בתוספת החדשה שהצטרפה למשפחה". והוסיף "התינוקת שלנו בריאה וחזרה וגם הפונדקאית שלנו מרגישה מצויין. אלה 48 שעות שכולנו יחד וזה כל כך עוצמתי ומרגש. אנחנו אסירי תודה".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

כזכור, המגיש ובן זוגו עברו טלטלה גדולה בחודשים האחרונים בעקבות תחקיר וואלה! בו חשף לכאורה השחקן יהודה נהרי כי הוטרד מינית על ידי המנחה בביתו לפני כעשור, בזמן פגישת עבודה לבדיקת התאמתו לתפקיד בסדרה "להיות איתה", אותה כתב עזר. במהלך הטלטלה האישית והמקצועית של המנחה, הוא חיכה בקוצר רוח לתוספת המשפחתית עליה הכריז לפני מספר חודשים כשחשף באינסטגרם: "אנחנו מצפים".