תקופה לא קלה בכלל עוברת על מאיה ורטהיימר ובני משפחתה שאיבדו הבוקר (שני) את אב המשפחה, איתן ורטהיימר בן ה-71 שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלה. השחקנית וכוכבת הרשת שיתפה במהלך החודשים האחרונים את העוקבים שלה בטלטלות שהיא עוברת וחשפה כי יש להם "ענייני בריאות" בבית, ולמרות שלא אמרה אף פעם במפורש - אפשר היה להבין כי מדובר באביה. ורטהיימר, המתגוררת לאחרונה בניו יורק עם בעלה הקונסול החדש של ישראל בעיר, אסף זמיר ובתם אסיה התבקשה בשבוע שעבר על ידי אמה אריאלה להגיע לארץ ורבים הבינו כי המצב מדרדר.

בעיניים דומעות: מאיה ורטהיימר נקראה לחזור לישראל במהרה - לחצו כאן

מאיה ורטהיימר עם הוריה איתן ואריאלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר עם הוריה איתן ואריאלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אז אני באה הביתה חזרה לארץ. אני הולכת לארגן את הכל די מהר וגם אסיה ואסף יצטרפו בימים הקרובים. כרגע הכל קורה מאוד מהר ומבולגן" אמרה בסטורי שהעלתה בשבוע שעבר והוסיפה: "זה מדהים שהכל קורה ביחד, כנראה מרפי, 'אהבה חדשה' עולה ביום ראשון ואני מתרגשת בטירוף, וגם קיבלתי טלפון מאמא שלי לחזור הביתה, אז הכל ככה קורה ביחד".

ואכן התזמון באמת מורכב עבור ורטהיימר, שאתמול עלתה לאוויר הסדרה החדשה, לראשונה בהנחייתה. בדרך כלל לפני עליית תוכנית חדשה עורך הערוץ אירוע הקרנה חגיגי, אך הפעם, בעקבות הרגישות והתזמון הבעייתי, למרות שהיו מחשבות ותכנונים החליטו ב"רשת" לא לערוך חגיגה ואולי להמתין לימים שמחים יותר. הבוקר, אחרי ימים שדיי נעלמה מהרשתות החברתיות וניצלה את הזמן להיפרד, התקבלה הבשורה העצובה כי אביה הלך לעולמו ולנו נותר רק לשלוח תנחומים וניחומים למאיה ולכל בני המשפחה.

מאיה ורטהיימר ואביה איתן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואביה איתן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בינואר האחרון הקדישה לאביה פוסט בו כתבה: "בתמונה הראשונה והשניה אפשר לראות שאולי זה אגואיסטי שאני מבקשת שתישאר פה כמה שאפשר בשבילי ..אבל זה גם בשביל אסיה..ובעזרת השם בשביל הילדים שהיו לי בעתיד (אמן אמן אמן!) זה בגלל שהעולם שאני נולדתי אליו זה העולם שאתה הבסיס שלו וכך גם ביקשתי שתיהיה בלידה של אסיה כדי שגם היא תיוולד אלייך. כי העולם איתך אבא,הוא העולם הכי טוב שאני יכולה לבקש בשבילנו. 2022 הלוואי וזו תיהיה שנה של ניסים"