מי שדאג למצבו הבריאותי של עדי קייזמן, שהצהיר בזמנו כי לא יוכל לעמוד בטיסה טרנס־אטלנטית לישראל לצורך התייצבות בבית המשפט, מוזמן לנשום לרווחה. על הנס הרפואי למדה ליאורה לאחר שקייזמן הצליח לעמוד בגבורה בטיסה מלוס אנג'לס לגרמניה, כדי להתראיין לתוכניתה של דנה ויס.

עו"ד יותם בלאושילד ממשרד הרצוג פוקס נאמן, שמייצג את איש העסקים מולי ליטבק - שזכה לאחרונה בתביעה בגובה 5.9 מיליון שקל נגד קייזמן עבור הלוואה שלא הוחזרה, מסר בתגובה: "הטיעונים בדבר חוסר יכולתו להגיע לישראל בגין כאבי אוזניים ואסתמה נראים מגוחכים מתמיד בשעה שבחר לטוס לברלין לצורך ראיון. התנהלות זו מוכיחה מעבר לכל ספק כי מדובר היה רק בתירוצים ובמשיכת זמן. אנו נמשיך לעמוד על כך שמר קייזמן יחזיר את חובו כפי שפסק בית המשפט, כפי שכבר היה ראוי שיעשה".

קייזמן סירב להשיב לליאורה.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

> ודפנה שביט־איבצ'ר, הבת של ברוך איבצ'ר (מפרשת החוב של עדי קייזמן ורני רהב), חזרה מפרו לכפר שמריהו כדי ללוות את הבת שהתגייסה לצה"ל.

> בגלריה־קפה "MA JOLIE" בנווה צדק נערכה יריית הפתיחה לתערוכה החדשה של היוצר והמוזיקאי דוד ד'אור, "התכנסות", המתוארת על ידיו כחוויה עמוקה שלוקחת אותנו למסע לאורכה ורוחבה של הנפש. את התערוכה אצרה אשת העסקים רות שטרית. הגיעו לפרגן: מאיר אוזן, עופר איתני ובת הזוג הדס נבון.

דוד ד'אור (צילום: שלומי יוסף)
דוד ד'אור (צילום: שלומי יוסף)

> ליאורה מבקשת את סליחתם של ד"ר דורית זילברמן ומישל חדד על כך שהגדירה אותם זוג נשוי ולא "שותפים". ד"ר דורית זילברמן הינה שותפתו של מישל חדד במשרד עורכי דין ולא כפי שפורסם בטעות.