כל אנשי האופוזיציה, בראשות ביבי את שרה, הגיעו בראשון לאולם "עדיה" ביבנה לחגוג בר מצווה לאריה מכלוף דרעי הקטן, הבן של ינקי דרעי והנכד של אריה מכלוף דרעי הגדול. מלבד הזוג נתניהו חגגו שם גם הנשיא יצחק הרצוג, ישראל כץ, יואב גלנט, יואב קיש, מיקי זוהר, דוד ביטן, כל חברי סיעת ש"ס ויהדות התורה, וגם ראשי העיר יאיר רביבו מלוד, צביקה ברוט מבת ים, משה לאון מירושלים, מרים פיירברג מנתניה ועוד ועוד.

בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

> בזמן שבנימין נתניהו עשה פגישות ליליות עם ח"כ עידית סילמן, הגיחו אל בית הקפה "הנרייטה" שברחוב ארלוזורוב בתל אביב בשישי שעבר, לפגישה דיסקרטית במיוחד, רה"מ לשעבר אהוד אולמרט ואב הבית הנצחי מני נפתלי. כל אחד מהם, בדרכו, נמסיס של משפחת נתניהו.

נפתלי, פגישה, חצי פגישה?
"אני לא מתראיין בנושא".

אולמרט, קטעי ניבים סתומים?
״העלינו זיכרונות מהתקופה שבה מני עבד בבלפור כשכיהנתי כראש ממשלה. היו למני יחסים מאוד חמים עם עליזה ואיתי וגם עם נכדיי כשהיו מבקרים אותנו בבלפור".

מני נפתלי (צילום: אבשלום ששוני)
מני נפתלי (צילום: אבשלום ששוני)

> ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני נאלץ לוותר על השבעה על מות אמו עמליה, לאחר שנקבעה לו החלפת פרוטזות בארצות הברית, הליך שלו המתין במשך שנים. לפני שטס, הספיק ירקוני להספיד את אמו: "אשת חינוך, אוהבת אדם ומחלוצות הארץ. אמא, רעיה וסבתא אהובה מכל".

ירקוני, החלטה לא פשוטה.
"ההליך מתואם שנה מראש מול מומחים רבים, ולצערי לא הסתייע לדחות את הנושא. תודה רבה על התנחומים".