הסמל של בית"ר ירושלים, אביגיל שרעבי, נמצאת בפוסט־טראומה ובהסגר מרצון. זה קרה אחרי שבשבוע שעבר פרצו לבית השכנים הצמוד לביתה שבפסגת זאב, השאירו הרס, השחיתו רכוש וקינחו בפיצוץ מכונית שעמדה בחניה. את החוויה הקשה מסכמת שרעבי בדרכה: "הזבלים האלה. אני פוחדת לצאת, זה משהו נורא. מסתובבים פה וזורעים הרס".

אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)
אביגיל שרעבי (צילום: אריאל שלום)


> השבוע הושקה סדרת הרשת "הלבלב של אור", בכיכובה של אור לוי, רק בת 11, שנלחמת למען העלאת המודעות לסוכרת נעורים, שבה היא מאובחנת. אור מטופלת בבית חולים תל השומר זה כחמש שנים. באו לפרגן ולהזריק אינסולין (רק לצורכי צילום): רביב כנר, מאור בוזגלו, טל מוסרי, יובל דיין ואניה בוקשטיין.

אור לוי, מאור בוזגלו (צילום: אמבר אופיר)
אור לוי, מאור בוזגלו (צילום: אמבר אופיר)

> נתן וולך, ותיק חברי מועצת העיר ת"א ולשעבר סגן ראש העירייה במשך 25 שנה, הגיע בשני לחניון היכל התרבות עם מכוניתו האמריקאית הארוכה והמוגזמת. בעת הניסיון לחנות ברוורס, פגעה האמריקאית במאזדה תמימה שנקלעה לסיטואציה. התוצאה: שתי דלתות מעוכות, ואפילו לא פתק אחד עם אפשרות להחליף פרטים. וולך מיהר לעלות להיכל, אלא שלצערו היו שם כמה עדי ראייה.

וולך, אנשים שהיו במקום היו המומים מכך שלא השארת פרטים.
"לא שמתי לב, לא יודע על מה את מדברת. זה לא ממנהגי לא לקחת אחריות, ואני מזמין את מי שמכוניתו ניזוקה וקורא אצלך את האייטם לפנות אליי ואשא בתוצאה".