מתברר שיש עוצמה יהודית גם ברגליים. בנו של הח"כ הססגוני איתמר בן גביר, שובאל צדוק בן גביר, מככב בקבוצת נערים א׳ של ירמיהו חולון.

ח"כ בן גביר, גם שובאל בעד הכיבוש?
"מסתבר שמשפחת בן גביר כובשת! לבבות".

איך הוא הגיע בכלל לכדורגל?
"שובאל צדוק, בני הבכור בן ה־16, לומד בבית ספר מקווה ישראל בחולון ותוך כדי אימון ספורט, כהכנה לשירות בצה"ל, מגלי הכישרונות של ירמיהו חולון הציעו לו להצטרף לקבוצה כחלוץ".

אתה בונה עליו לעתיד כשחקן באירופה או כפוליטיקאי?
"אני בונה עליו שיהיה אוהב ישראל - את המדינה, את הארץ והעם. לגבי תחום עיסוק, הוא זה שיצטרך לקבל החלטות וכל מה שיבחר אני מברך. לפחות כרגע הוא לא בקטע של פוליטיקאי, כי הוא רואה כמה אבא עובד, אבל לפחות לומד במגמת משפטים".

מה יקרה אם ירצה להתקדם ולשחק בשבתות?
"המאמן של שובאל משבץ אותו, לשמחתנו, במשחקים בימי חול, ויש מספיק כאלה בליגה לנערים א'. מקווה שעד שיגדל, בין אם ימשיך בכדורגל מקצועני ובין אם לא, לא תהיה כפייה אנטי־דתית ושחקנים דתיים יוכלו לשחק את כל משחקי הליגה במוצ"ש או בימי שישי".

אתה מגיע לצפות במשחקים שלו? מעודד? מקלל את השופט?
"מגיע לצפות במשחקים. השופטים דווקא מאוד הגונים, לא כמו חלק מהשופטים בישראל".

בן גביר איתמר ושובאל (צילום: אלבום פרטי)
בן גביר איתמר ושובאל (צילום: אלבום פרטי)

> כ־50 רכבי שטח של מועדון לקוחות לנד רובר יצאו ליום כיף עבור כ־100 ילדים חולי סרטן במסגרת מחנה הפסח של עמותת זכרון מנחם. גילו רוח ספורטיבית והצטרפו למסע: שלומי קוריאט, עמי אנידג'ר, גיל מרנץ, דני רופ, לצד בכירי מותג לנד רובר, בראשם גלית עיני - מנכ"לית חברת המזרח.

גלית עיני ושלומי קוריאט (צילום: רונן טופלברג)
גלית עיני ושלומי קוריאט (צילום: רונן טופלברג)

> דנה זרמון הגיעה לאולם המסירות של יבואנית הרכב סמלת ברחוב יגאל אלון בתל אביב, והתחדשה בפיאט 500 חשמלית חדשה מדגם 3+1 Icon בצבע שחור, בעלות של 137,900 שקל.