בעוד עם ישראל התגודד בכניסות העמוסות להופעה של מאלומה, השורדת במיל' אלה איילון הגיעה עם הזמנות חינם אין כסף שקיבלה מלא פחות ממיגל לואה, המנהל האישי של הכוכב הקולומביאני.

מסוכנות רוברטו, המייצגת את אלה איילון, נמסר בתגובה: "אלה איילון הגיעה להופעה האחרונה של מאלומה בישראל יחד עם מנהלו של מאלומה. לשניים היכרות מוקדמת (חברית לגמרי) והמנהל החליט לפרגן בכרטיסים למופע".

אלה איילון (צילום: אור גפן)
אלה איילון (צילום: אור גפן)

> בשלישי שעבר חנך מוזיאון "אנו" את המרכז החינוכי ע"ש ג'ורג' גוטלמן ז"ל, יהודי בלגי שנענה ללא היסוס לבקשת המוסד ב־1984 להעמיד את מטוסי חברת התעופה שלו, T.E.A, כדי להציל את יהודי אתיופיה ולהטיסם ארצה מסודן. מבצע משה רשום במידה רבה על שמו. באו להוקיר ולהביע הערכה: ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, היו"ר העולמי של קק"ל אברהם דובדבני, נשיא מועדון השגרירים יצחק אלדן, האלמנה אלין גוטלמן ובני משפחה.

> את ימי הפסח וחול המועד בחר בעז שרעבי לעשות באילת, קרוב לבנו המתגורר שם עם אמו.

> צמד רעים ערכו את הסדר במלון "אינטרקונטיננטל" בתל אביב. בתו של ישראל גוטסדינר, שלי בן הרוש, המצויה לקראת סוף הריונה, התחילה להרגיש שאוטוטו זה מגיע, חיכתה שהצמד יסיים לשיר "אחד מי יודע" ובצאת החג ילדה בשעה טובה את בתה, נעמי, הנכדה העשירית לבית גוטסדינר. מזל טוב.

> "ילדי החוץ", אדר גולד ואוהד שרגאי, ממשיכים גם השנה את המסורת רבת־השנים שלהם ונסעו ביחד להתבודד בסיני. ליאורה לא תתפלא אם ייצא משם להיט חדש להרכב של עילי בוטנר.

אוהד שרגאי, אדר גולד (צילום: אסף לב)
אוהד שרגאי, אדר גולד (צילום: אסף לב)