פעמוני הכנסייה מצלצלים - כי קורטני קרדשיאן ובן הזוג שלה טראוויס בארקר החליפו נדרים והפכו לבעל ואישה, הפעם באופן רשמי. חודש בלבד לאחר שערכו טקס חתונה ספונטני בלאס וגאס בכנסיה מקומית ללא רישיון השניים נתנו תוקף חוקי לנישואים שלהם והתחתנו אתמול בבית המשפט במרכז העיר סנטה ברברה קליפורניה.

המאוהבים הלא כל כך צעירים, שהתארסו באוקטובר 2021, ערכו ביום ראשון טקס החלפת נדרים עם מספר מאוד מצומצם של נוכחים - אפילו בלי אחיותה של קורטניה וגם לא ילדיה. מי שכן נכחה כנציגה של המשפחה היא סבתה, אמה של קריס, מרי ג'ו הידועה בכינוייה MJ קמפבל ואילו גם מצידו של החתן נכח רק אביו רנדי. 

לעומת הפעם הקודמת, כן נצפו גינוני חתונה אך אל תצפו לשמלה מושקעת במאות אלפי דולרים, אם כי שמלת מיני לבנה ופשוטה והינומה קצרה. לאחר הטקס עזבו השניים במכונית וינטג' שחורה עם גג נפתח עם שלט שכתוב עליו 'just married' תלוי על הפגוש. זו לא תהיה החתונה האחרונה של הצמד אם תהיתם, וההליך שערכו אתמול היה רק פורמלי, מאחר והיו צריכים להתחתן באופן חוקי טרם החתונה הגדולה שלהם שצפויה להיערך בקרוב באיטליה. על פי מרובים 'כל הפרטים כל סגורים וכל המשפחה, כולל כל הילדים, מתרגשים מאוד'.

View this post on Instagram

A post shared by @kourtneyandtravisbarker

View this post on Instagram

A post shared by ANDREA LEWIN (@andrealewin_)