לפני שבוע וחצי הלך לעולמו ליאור סגול ז"ל מעצב החליפות ובעלה של דורין סגול, כוכבת "האח הגדול", לאחר שהיה מורדם ומונשם מספר חודשים מסיבוך של דלקת ריאות בה נדבר בתאילנד. סגול וילדיה סיימו לשבת שבעה וכעת היא משתפת את עוקביה בכאב הקשה של הפרידה ומספידה את בעלה האהוב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"זר לא יבין את הכאב שאני מרגישה בימים האלה. באמת האמנתי באמונה שלמה שליאור יחזור הביתה אבל השם רצה אחרת. יש לי חור בלב ובנשמה! איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר?! היינו יחד 20 שנה שבו היינו 24/7 ביחד, היינו אחד בהכל, היינו ממש סיר למכסה. אני קמה כל בוקר וחושבת שאולי בעצם כל זה חלום" כתבה.

"אני מבטיחה לך ליאור תמיד להנציח אותך לעד לעילוי נשמתך כל דבר שאעשה זה בשבילך ורק בשבילך. אני גם יודעת מה אתה רוצה ואני יעשה כל מה שרצית ושאני ימשיך להצליח ולהמריא ולחייך ולראות את הטוב והכי חשוב לשמור על ילדינו. תודה שהבאת לי 3 פרחים יפים, תודה על 45 שנים שהעולם ואני הרווחנו אותך אני בטוחה שאתה בגן עדן ושומר עלינו. כל כך אהבת את החיים ואני מאחלת לי את הנחת רוח שלך, את הסבלנות שלך ושתמיד אחייך לכולם כמוך. רק דבר אחד אני מבקשת ממך, שתיתן לי כוחות להמשיך ואת האנרגיות החיוביות שלך.אני כל כך אוהבת אותך ששורף לי בנשמה. אצלי אתה תמיד תחיה בלב ובנשמה כי אנחנו אחד ואתה נותן לי את הכוח להמשיך לחיות."