דיאן שוורץ הפכה לאחת הדיירות הכי בולטות ומעוררות מחלקות בבית "האח הגדול", אבל היא לא יודעת שבחוץ היא זוכה לביקורות נוקבות על התנהגותה התוקפנית. כמו כן, היא לא יודעת כי חברת האופנה "עדיקה", לה היא מדגמנת, שוקלת לסיים את עבודתה עם דיאן לאור התנהגותה שלא מתאימה לאופי המותג.

גם סלבס רבים ששהו גם בבית "האח הגדול" קוראים לקהל המצביעים להדיח את דיאן ולא לתת יד לבריונות שלה. אלא שלדנה רון, כוכבת "האח הגדול" ולמודת ניסיון בתוכניות ריאליטי, לאחר שהשתתפה בשתי עונות של "האח הגדול", כיכבה ב"הישרדות VIP" וב"זוג המנצח", יש דעות הפוכות לגמרי והיא יוצאת להגנתה של שוורץ.

דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)

"תהיו קצת יותר בחמלה כלפי דיאן, בחורה צעירה שלומדת את החיים, בחורה מוכשרת, מקסימה, אני צופה לה עתיד מזהיר בחוץ, דעו לכם מכולם עם כל האייטמים שלאר אוהבים את ההתנהגות ולכן הפסיקו לעבוד איתה, היחידה שתעבוד זאת דיאן. יש לה פוטנציאל ונתונים, אחרי רבע דקה אף אחד לא זוכר שום דבר ממה שהיה ואיפה היא הייתה".

רון גם סינגרה על התפרצויות הזעם של נתנאל רודניצקי שזוכות לביקורת נוקבת ברשת ואמרה: "נתנאל בחור מקסים, חמוד, יש לו קצת עניין של עצבים, הוא דחוק ונמצא במצב של מודבק לקיר ברמה הרגשית, אז קצת יוצא לו התפרצויות אז אוקי הוא ינשום עמוק. הוא סך הכל בחור חיובי בחור מתוק שהתאהב במלכת הכיתה שהתאהבה בו ויכול להיות שיחד הם מרגישים אגרסיביים אבל בגדול הם לא מזיקים לאף אחד".

דנה רון ביקשה להוסיף את תגובתה: ״יצאתי להגנת כל הדיירים, כי ליבי עם כל אחת ואחד מהם. אבל הנקודה שעליה צריך להיתעכב שאפשר להעביר ביקורת ברשת, אבל לא לרמוס, לאיים ולהשפיל, כי זו אלימות שהמשפחה של המתמודדים סופגים לא עוול בכפם וכל השיח האלים הוא לא לעניין. שולחת אהבת חינם לכולם:)"

נתנאל רודניצקי (צילום: מיכה לבוטון)
נתנאל רודניצקי (צילום: מיכה לבוטון)