אוהד בוזגלו הכריז בפומבי שהוא מאוהב בשתי נשים - אלכסה עמה הוא מנהל קשר פתוח ולא מחייב מזה שלוש שנים, ומריה בת 23 שנכנסה לחייו לפני חודשיים בה הוא התאהב מעל הראש. אך נראה כי למרות מערכות היחסים הפתוחות שהוא מנהל בנהנתנות יש מי שלא מוכן לקחת חלק בקרקס הזה.

אמש הודיעה אלכסה שהיא כבר לא חלק מהמשולש הרומנטי הזה והיא יצאה מהמשוואה כבר לפני שבועיים, בדיוק כשהכריז בוזגלו שהוא מאוהב בשתי נשים. בפוסט שפרסמה אמש כתבה בין היתר: "אני יצאתי מהמשוואה הזאת לפני שבועיים. אני לא נמצאת בה, לא חלק ממנה ולא מעוניינת לראות/לשמוע או לדון בזה".

אוהד בוזגלו ואלכסה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו ואלכסה (צילום: אור גפן)

אחרי הפוסט ששיתפה הבהיר אוהד מה קרה באמת ושיתף: "היום אלכסה יצאה בפוסט שהיא לא מוכנה לקחת חלק יותר בסיטואציה שנוצרה בה אני מנהל קשר אוהב ולא מחייב עם שתי נשים כאשר היא אחת מהן. היא ביקשה שקט ולמעשה יצאה מהמשוואה באופן רשמי. בימים האחרונים התנהלתי איתה בניסיון לשמור על האהבה הגדולה איתה ולא לאבד את החברות המדהימה שנוצרה בנינו וכן להמשיך את הביחד המיוחד שהיה לנו במשך שלוש שנים".

אוהד בוזגלו, בת זוגו מריה והילדים (צילום: ענת מוסברג)
אוהד בוזגלו, בת זוגו מריה והילדים (צילום: ענת מוסברג)


"הכותרות וההמולה אף פעם לא עניינו את היפיפייה הזאת והלב שלה אהב אותי בצורה כנה, אמיתית וראויה להערצה. גם בימים הקשים של 'הישרדות' ובימים המורכבים של 'הבוזגלוס', תמיד היא הייתה הראשונה לעמוד לצידי כמו לביאה אמיתית ולאהוב אותי אהבה חסרת תקדים. תמיד דיברנו על להיות לנצח, דיברנו על ילדים משותפים והיא הכילה את העובדה שאני לא מתחייב רק לה ומכריז שאני אוהב נשים ומנהל אינטראקציות באופן חופשי. הייתה בנינו שקיפות מלאה רצה הגורל וקרה שהתאהבתי חזק במישהי שהכרתי לאחרונה (מריה). בכל תקופת הגירושים שלי לא קרה שהתאהבתי ככה ועל אחת כמה וכמה שאני אוהב אישה אחרת כל כך חזק".

עוד הסביר בוזגלו: "זה פשוט קרה ואין לי הסבר אבל זאת האמת! אלכסה לקחה את זה מאוד קשה. אני מבין לליבה ומבין את הקושי. אני אוהב אותה ואוהב אותה לנצח! רק רוצה שיהיה לה טוב. רוצה שהיא תהיה מאושרת, גם אם זה במחיר של לב שבור עבורי. החיים מפתיעים וזה הדבר האחרון שחשבתי שיקרה. אלכסה בעיניי הייתה ותמשיך להיות אחת ויחידה, האחת שעשתה לי כל כך טוב והאחת שאהבתי לאהוב כל כך חזק".

חיי האהבה של אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)
חיי האהבה של אוהד בוזגלו (צילום: אור גפן)