אתמול דיווחנו כי אחרי שהבטיח שהוא מחכה לבר כהן שעדיין סגורה בבית "האח הגדול", המודח הטרי אליאב טעטי נצפה צמוד לכוכבת הריאליטי "אהבה חדשה", שני גולן. השניים נפגשו אתמול כאמור, בערב האמן הצעיר מקס בחמן שהשיק את תערוכת היחיד הראשונה שלו במלון הפוליהאוס מקבוצת בראון. היום (שישי) התייחס טעטי לדברים בפוסט שהעלה לאינסטגרם, ואמר: "כל מי שחושב שקורה משהו ביני לבין מישהי אחרת טועה ביסוד שלו. אל תאמינו לשום רכילות".

 מחכה לבר? אליאב טעטי נצפה צמוד לכוכבת "אהבה חדשה" שני גולן
תרגיל יח"צ או אהבה אמיתית: האם ייתכן שאליאב מהאח הגדול שיקר בנוגע לרגשותיו לבר?

וכך כתב טעטי: "אני בדרך כלל לא מגיב לפרסומים, זה לא מעניין אותי אפילו, אני מגיב נטו לחברים ולחברות שלי ושל בר בלבד. כל מי שחושב שקורה משהו ביני לבין מישהי אחרת טועה ביסוד שלו. אתם חייבים להבין שיש השקות שאנחנו הולכים אליהן וזימונים שמזמנים אותנו. אנחנו נהיה שם ביחד ויום אחד גם בר תצא ותלך להשקות, ויהיו גברים שידברו איתה וכנראה יגידו בר הולכת מאחורי הגב של אליאב. לא להאמין לדברים האלה, אתם חברים שלנו, וככאלה מצופה ממכם לא להאמין לזה".

אליאב טעטי (צילום: מיכה לבוטון)
אליאב טעטי (צילום: מיכה לבוטון)

בהמשך הסביר טעטי, כי גם שני "מרגישה לא טוב עם זה", לדבריו. "היא כתבה התכוונתי באופן כללי, אין בינינו כלום, למה שאדבר עליך?. אתם חייבים להבין, אתם רוצים להאמין לצהוב, תאמינו לצהוב, אתם רוצים להאמין לבר ואליאב ביחד, תאמינו לבר ואליאב ביחד. אל תאמינו לשום רכילות. מבקש ממכם לרדת מהעניין הזה, הוא לא רלוונטי ולא מעניין אף אחד. אם אתם חברים על אמת ורוצים את הטוב ביני לבן בר, תקשיבו לי, כי אנחנו פועלים בלי סוף לטובת בר, ואם יהיו הפתעות יהיו הפתעות, ואתם תדעו עליהן עם הזמן, ולא צריך לחפור על זה. אנחנו רק לטובת בר ואנחנו אוהבים אתכם, אז אל תאמינו לשטויות".