כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג, שלא בכתה הרבה זמן על הגירושים מאייל גולן והמשיכה הלאה לזרועותיו של איש הנדל"ן תום שקד, לא חשפה אותו לאור הזרקורים ונמנעה מלהגיע איתו לאירועים מתוקשרים. כעת גרינברג מבלה עם שקד בחופשה רומנטית במיקונוס ולראשונה משתפת מהזוגיות החדשה שלה ברשתות החברתיות. גרינברג שנהנתה משייט בים התיכון יחד עם בן זוגה צילמה את עצמה בביקיני כשהיא מנשקת את שקד בלהט. 

לזה לא ציפינו: הדעה המפתיעה של דניאל גרינברג על דיאן מהאח הגדול>>>

דניאל גרינברג בנשיקה לוהטת עם בן הזוג החדש (צילום: אינסטגרם)

גרינברג היא אחת הדמויות המעוררות מחלוקות ברחבי הרשת. בזמן שהאמא המפורסמת המריאה יחד עם בן זוגה החדש לחופשה במיקונוס, הילדים נשארו עם אביהם בחופשה משלהם הרחק מגרינברג, שספגה על כך ביקורת קשה. 

כשפרסמה את התמונות מהטיול הזוגי, אחת העוקבות לא מאוד אהבה את העובדה שהקטנטנים נשארו בארץ, והחליטה להגיב: "עוד פעם עזבת אותם, איף". כשגרינברג ענתה לעוקבת בשאלה מה מציק לה, זו פתחה: "קשה לי לראות אותך משחקת אותה אם השנה ואת הילדים גדלים מול המצלמה פתוחה וכל שני וחמישי את עוזבת אותם, זה ממש נראה לא טוב". 

בתגובה הכוכבת לא נשארה חייבת וענתה בנחמדות שיכולה להתפרש צינית, וכתבה: "אני מצטערת שזה מציק לך אהובה, פעם הבאה אתחשב בך יותר. בנתיים אתן לך צלש על כך שמעולם לא עזבת את הילדים שלך. את אמא נהדרת". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

''אלרגית לסגנון שלך'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''אלרגית לסגנון שלך'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)