סמסו איחולים וברכות כפולות לגאלה קוגן שחוגגת היום את יום הולדתה ה-38, אך יותר מכך חוגגת את ההחלמה ממחלת הסרטן. כזכור, לפני חצי שנה חשפה השחקנית האהובה בדמעות על כך שגילו לה גידול ענק במוח. קוגן שיתפה תיעוד של שניות לפני הניתוח הסבוך שעברה להסרת הגידול מראשה ותיעוד נוסף שטלטל את כולם מההתאוששות מהניתוח.

גאלה קוגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גאלה קוגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאז, חלפה חצי שנה ואנחנו שמחים לבשר כי היום (שלישי) מציינת קוגן את יום הולדתה ה-38 וחוגגת את החלמתה בפוסט מרגש שכתבה: "הופ הופ טרללה, גדלתי בשנה. והפעם יום הולדת מיוחדת מאד עבורי כי נולדתי מחדש וזכיתי בחיים ברוך השם. לא הייתי בטוחה שאגיע ליום ההולדת הזאת, לא ידעתי אם אשרוד את הסרטן במוח וכל מה שהוא הביא איתו, והנה הנני, ללא הגידול מחלימה ומתאוששת וממוקדמת בהחלמה השלמה ורפואה שלמה".

קוגן הוסיפה וכתבה: "זה מסע ותהליך וככל שאני לומדת להרפות בתוכו אני מרגישה את החיים ממש אחרת. השנה אני חוגגת יום הולדת עברי ולועזי יחד, למדתי המון השנה לגבי ערך החיים, הכרת הטוב, חברות אמת, אמת, משפחה, כנות ותכלית בחיים וכמה שהכל זמני והגלגל ממשיך להסתובב לו. אני מוקירת תודה אינסופית על הזכות להיות בחיים ולהיוולד מחדש ולהמשיך את מסע ההגשמה שלי. כלום לא מובן מאליו והכל יכול להסתיים ברגע, להיות עם האהובים לי באמת, להמשיך להאמין בטוב להזין עצמי בתדרים מרפאים. אני קשובה לגבי מה שעושה לי טוב ומה מזיק לי מה צבוע ומה נקי פגשתי את המוות מקרוב פגשתי את האור שכל חיי חקרתי, גן עדן זה כאן ועכשיו על אמת".