כוכב "חתונה ממבט ראשון" בן אביבי שלא צלח זוגיות עם מעיין דורי, זכה לביקורות נוקבות על שפספס הזדמנות לאהבה אמיתית עם מעיין ועל הרומן הקצר שניהל עם רינת כץ כפי שחשפנו לראשונה. אלא שכעת יוצא בן אביבי נגד מדורי הבידור שמציגים תמונת שווא כאילו הוא מאושר וטוב לו, ויש אף תיעודים שונים שלו שמצא את האחת שלו. לאביבי נמאס מהפרסומים השונים והוא חושף את המציאות האמיתית שלו, בדידות כואבת, ולא כפי שמוצגת במדורים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפוסט שפרסם כתב: "אני מנסה לדמיין איך זה מרגיש להיות בודד וזה מרגיש לי כאב פיזי עצום. אני גם מפחד ממה שיחשבו עליי, חלק ממה שאני היום זה בזכות הפחד, בדידות זה כואב. מהמקום שאני נמצא בו היום הבדידות מתחילה להיות מורגשת. כל סיבוב ברחוב מוביל לתמונות וכתבות בכל מדור רכילות שקיים אז עדיף להישאר רגע בבית. לקנות חלב בסופר הפך לכותרת בן ממשיך הלאה מבסוט וטוב לבב. ורק הלכתי לקנות חלב לפולנטה".

רינת כץ, בן אביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רינת כץ, בן אביבי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"פגישות עם נשים צריכות לקרות רק בדירה חס וחלילה , מוקדם מדי להכיר מישהי בחוץ על כוס קפה, כולם יחשבו שאנחנו בזוגיות והיא כנראה מחפשת פרסום והוא מחפש לזיין, ומיד יש מי שיחשוב איך הוא התגבר על מעיין, חלאה מגיע לה יותר טוב, הוא פספס בענק". עוד סיכם את הדברים וכתב: "אז מי באה איתי לדייט בחוץ? אני מחפש את אשתי, הגיע הזמן שלי להמשיך הלאה". 

מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)