המאסטרו צביקה פיק שהלך לעולמו לפני עשרה ימים והשאיר אחריו מורשת מלאה במוזיקה איכותית, השאיר גם סכום לא מבוטל של כסף בצוואתו. כעת נחשף על ידי העיתונאי יורם ירקוני כי מיליוני השקלים שהוריש צביקה פיק הולכים לילדיו הקטנים בלבד, מנישואיו לשירה מנור שנפרדה ממנו כזכור לפני כשנה וחצי. 

ילדיו של פיק מנישואיו הראשונים למירית שם אור - בנלי, שרונה ודניאלה, לא יקבלו דבר מהירושה של המאסטרו ולמען האמת, לא נראה כי יש להם צורך בכך. בנו הבכור בנלי הוא רופא בכיר, דניאלה כזכור נשואה לבמאי והיוצר קוונטין טרנטינו ושרונה נשואה לאיש המלונאות דניאל פדרמן, בנו של המיליארדר מיקי פדרמן. הירושה לילדיו הקטנים תים וניל כוללת דירה בבניין יוקרה ואת זכויות היוצרים על יצירותיו. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: יח''צ)
דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: יח''צ)

למרות שילדיו הגדולים של פיק לא התנגדו לצוואה, השאלה מי יהיה הנאמן על הכספים ועל הירושה עד ליום שבו הילדים הקטנים ייהפכו לבוגרים לאחר גיל 20, עדיין עומדת על הפרק. כזכור, פיק ומנור הקטנה ממנו ב-36 שנים, הכירו במסיבה ולאחר מספר מפגשים החליטו לקיים מערכת יחסים רומנטית. מנור עמדה לצידו של פיק לאחר שעבר אירוע מוחי בשנת 2018, אך שלוש שנים מאוחר יותר השניים החליטו להיפרד אחרי 17 שנים ביחד.

אחרי 50 שנות קריירה: כל האמת על שלל הפנים של צביקה פיק 

צביקה פיק, שירה מנור (צילום: ברק פכטר)
צביקה פיק, שירה מנור (צילום: ברק פכטר)