הבוקר (חמישי) נפתח בסערה בתעשיית הבידור הישראלי לאחר שסטטיק החליט לעשות סדר בשמועות בנוגע להמשך הקריירה המוזיקלית של הצמד סטטיק ובן אל תבורי ולהודיע על פירוק החבילה המשותפת. כזכור, אמש (רביעי) בהופעה של השניים באילת נפל עמוד תאורה שפצע קל שלוש בנות בקהל.

האירוע אמש הגיע לאחר חודש מלא בשערוריות של השניים שכללו שמועות על בגידה של סטטיק לכאורה באשתו שרית פולק, שהובילו למשבר ביחסים שבשיאו הזמר יצא מביתם המשותף בחיפה ועבר להתגורר אצל חבר, בזמן שפולק נשארה לבד בביתם. לא רק זה, פרשת ההקלטות בהן בן אל תבורי נשמע מקלל ומגדף את אורטל עמר ובנו תו פרינס הכתה גלים השבוע והובילה לשורה של סקציות נגד תבורי שנעדר מהשתתפותו ב"זמר במסכה" והודעה של "שטראוס" על סיום החוזה איתו בטרם עת. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בן אל תבורי, סטטיק (צילום: דנה קופל)
בן אל תבורי, סטטיק (צילום: דנה קופל)

לאחר שסטטיק הודיע הבוקר על פירוק החבילה המשותפת וכתב: "החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו", הגיבה תגובתה המפתיעה של שרית פולק לפוסט, ולמרות המשבר בין השניים פרגנה לבן זוגה וכתבה: "עשיתם פה היסטוריה. שיניתם את כל מה שהיה לפני וסללתם דרך חדשה במוזיקה הישראלית עם המון כישרון ואמביציה". סטטיק הגיב לאשתו וכתב: "אוהב אותך". 

שרית פולק בתגובה לפירוק סטטיק ובן אל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שרית פולק בתגובה לפירוק סטטיק ובן אל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם השותף השלישי של הצמד, המפיק המוזיקלי ג'ורדי, הגיב לפרידה של השניים וכתב: "שיניתם לי את החיים. שינינו אחד לשני את החיים. אני אוהב אתכם, מעריך אתכם, מעריץ אתכם ולעולם לא אשכח את הדרך המדהימה שהלכנו ביחד. ביחד עשינו פה היסטוריה שאף אחד לא עשה לפנינו. אני גאה להיות חלק בלתי נפרד מהדבר ההיסטורי הזה שנקרא סטטיק ובן אל. עוד ידברו עליכם שנים קדימה".

בן אל, סטטיק, ג'ורדי (צילום: אינסטגרם)
בן אל, סטטיק, ג'ורדי (צילום: אינסטגרם)