אחרי ההכרזה הדרמטית על פירוק הצמד המיתולוגי סטטיק ובן אל תבורי אחרי שבע שנים שהפכו למותג מצליח, והודעה הבוקר מצידו של סטטיק שכל אחד מהשניים יוצא לדרך עצמאית משלו, בן אל תבורי עושה צעד דרמטי.

תבורי עובר בימים אלו את התקופה הקשה ביותר בחייו, אחרי תקרית ההקלטה הקשה שנחשפה בה נשמע הזמר מתבטא בחומרה נגד אם בנו ובנו תו פרינס, מה שהוביל לתגובות נאצה נגד הזמר וביטול קמפיין גדול בכיכובו. תוסיפו לזה ויכוח סוער עם סטטיק מאחורי הקלעים בהופעה בתחילת השבוע, ביחד עם עמוד התאורה שנפל אמש בהופעה, וכעת ההחלטה על פירוק הצמד, בן אל תבורי החליט לעשות מהלך מפתיע, ועל פי מקוריו הוא מתכנן לעזוב הכל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: אלי קמיקז)
בן אל תבורי, דניאל לוי (צילום: אלי קמיקז)

הזמר, שמנהל בחודשים האחרונים זוגיות עם דני לוי הסטייליסטית של קים קרדשיאן, החליט ללכת בעקבותיה, והוא מתכנן לעזוב את הארץ ולעבור לגור באל איי. כפי שדיווח לראשונה הכתב גיל משעלי, הזמר מתכנן כבר זמן מה לקחת ברייק מהקריירה שלו, להתרחק מישראל ומענייניו האישיים מול אם בנו, ולפתוח דף חדש ומגורים חדשים בארצות הברית, לצד זוגתו בחודשים האחרונים.

בשבועות האחרונים הוא בוחן את האפשרויות שלו במגורים באל איי,  והפרידה מסטטיק וההקלטה הקשה שהתפרסמה היא סיבה טובה לזרז את התהליך.