כוכבת הילדים מיכל הקטנה שכפי שקראתם ב-TMI צפויה להתרחב גם לעולם המבוגרים, כבר מכינה את ילדיה יולי בת ה-14 וליאו בן ה-13 להמשיך את דרכה בתעשיית הבידור. השלושה צילמו קמפיין משותף ראשון לתרכיז מיץ בטעמי פירות בשם "ג'וסר" של סיידר הגליל, כשביצעו את ריקוד הטיקטוק "my name is chiky" ושינו את מילותיו לשם המותג, כאשר כל אחד מהם לבוש בצבעי טעם אחר של המשקה.

על הסט סיפרה מיכל שהיא רוצה ומוכנה להמשיך ולהרחיב את המשפחה, שכיום מונה שישה ילדים, ואפילו נערכה לכך והקפיאה ביציות: "אני חושבת שאחרי שישה ילדים גם ניר (ויצמן - בעלה) הבין שהמשפחה זה טעם החיים, והרצון לילד שביעי קיים גם אצלו. ההריונות שלי אמנם מאוד מאתגרים וכוללים את כל הסימפטומים, אבל לעומת זאת לידה אני מוכנה לחוות כל שעה. אין כמו לידה. בכל זאת, אני בת 40, אבל אני יודעת שאני רוצה הרבה מאוד ילדים ולכן הקפאתי ביציות. הגיל לא מלחיץ אותי". בתה יולי סיפרה על החלום להתפרסם בזכות עצמה, בכישרון משחק ושירה ולא רק בארץ אלא בכל העולם.

ליאו ויצמן, מיכל הקטנה, יולי ויצמן (צילום: שוקה כהן)
ליאו ויצמן, מיכל הקטנה, יולי ויצמן (צילום: שוקה כהן)

הם ממשיכים את דרכך בעולם הפרסום?
"הלוואי. מוקדם להגיב על זה אבל העיקר שיהיו בריאים, שמחים ומאושרים - בגוף ובנפש. אני תמיד אהיה מאחוריהם".

אין לך פחד לחשוף אותם?
"אין לי פחד. יש לי רק פחד מבורא עולם". 

את חושבת שבגילם יש להם כבר דרך להתמודד עם ביקורות?
"אני חושבת שאם אני עם הרבה מאוד ביטחון וישנה טוב בלילה, אז נראה לי שגם הם. הם למדו לעשות את הסלקציה מי זאת אמא שלהם ומה קורה בבית".
יולי: "באיזשהו שלב היינו נחשפים לזה. בסופו של דבר לומדים את זה כי כשאתה גדל עם אמא מפורסמת או אבא מפורסם אתה לומד את הדרך שלהם ורוצה להיות כמוהו".
ליאו: "כל תגובה רעה אני מתעלם. ככה אמא לימדה אותי, להתעלם בביטחון".
מיכל: "נכון, היום השתיקה מנצחת". 

יולי ויצמן, מיכל הקטנה, ליאו ויצמן (צילום: שוקה כהן)
יולי ויצמן, מיכל הקטנה, ליאו ויצמן (צילום: שוקה כהן)