הזמר עומר אדם כיכב השנה בלא מעט כותרות שליליות, וזכה לביקורות נוקבות מהמעריצים והתקשורת, בין היתר על המופע האחרון בפארק הירקון. למרות זאת הוא צלח את התקופה הקשה על הצד הטוב ביותר כשידע להודות בטעויותיו ולפצות את מעריציו. הזמר המצליח שכיכב כאורח בשני הפרקים האחרונים של  "הכוכב הבא" הגיע בין היתר, כך מלחששים, במטרה לתקן את תדמיתו, וכעת כשנראה כי הסערות כבר מאחוריו הוא זוכה לפירגון מכיוון לא צפוי. 

זיו שילון כוכב אבאל'ה, שנפצע בלחימה בעזה בשנת 2012 ואיבד את ידו, כתב עליו שאדם נמדד דווקא ברגעי משבר. "איזה כיף לראות את האיש הזה על המסך, תסתכלו על החודשים האחרונים בחייו, ללמוד ולמחוא לו כפיים שיעור בניהול אתגרים ומשברים. אחרי הופעה בירקון שהייתה פחות מוצלחת, הבנאדם לא התבלבל נתן בראש בהופעת פיצוי הוציא מיליונים על קהל שהוא כל כך אוהב ועשה משהו שלא עשה שנים, נתן שתי הופעות בפריים טיים שהזכירו לכולם כמה קל להתאהב בו מחדש, כמה הוא מיוחד, צנוע, פשוט, כריזמטי בטירוף וכוכב של פעם בדור. מוצר מנצח לא נמדד כשקל ונוח אלא בסביבה קשה וקיצונית, מנהל טוב יודע לקחת אחריות גם כשאפשר בקלות לזרוק אותה, ויודע להפוך משבר למקפצה. עומר אתה בית ספר למקצוענות, כמה מגיע לך כל פעם מחדש סופרלטיב".

זיו שילון (צילום: יחצ מעגלים)
זיו שילון (צילום: יחצ מעגלים)

הסלבס מיהרו לתמוך בדבריו של שילון, נטלי דדון כתבה מדויק, דין מירושניקוב כתב "כל מילה", איש העסקים עידו חג'ג': "בחיים לא שמעתי את עומר מילה רעה על מישהו, אסי בזוגלו הוסיף גם כן: "תותח על". שרון אדם אימו של הזמר הגיבה לשילון וכתבה: "כתבת מילים כדורבנות אין כמוך תודה".