רגע אחרי גמר "האח הגדול" בו יצאה אילנה טרננקו במקום הרביעי והמכובד והמפגש המרגש עם אחותה דיאנה טרננקו ועם בנה, השתיים מחליטות לעזוב את בית אימן ולעבור להתגורר יחד. 

אם חשבתם שבעקבות ההצלחה המהירה השתיים יעברו לתל אביב, שם יוכלו לקחת חלק בהשקות ולהגיע לילות כימים לראיונות, שכידוע הכל קורה בעיר הגדולה - אז תופתעו לדעת שלא. השתיים שיעברו יחד עם ילדיהן, החליטו להישאר קרוב לבית ומצאו דירה משותפת באזור הכרמל.

דיאן שוורץ חושפת בדמעות: "ניסיתי לשקם את הנפש שלי, לא יצאתי חודש מהבית"

אילנה ודיאנה טרננקו, שלומי אוחנה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
אילנה ודיאנה טרננקו, שלומי אוחנה (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)

האחיות טרננקו, כוכבות "האח הגדול" שיצאו הישר מהתכנית לדירת אימן ברחוב יוסף הקטנה, היום (רביעי) שכרו דירה מרווחת ויוקרתית באזור הכרמל, דרכו של הבעלים של "קבוצת נכסים" שלומי אוחנה. אם מעניין אתכם לדעת כמה השתיים ישלמו, אז הן יחלקו בשכירות של 4800 ש"ח. שיהיה בהצלחה!

> הזמר חמי רודנר עשה היסטוריה בכפר סבא כשחנך במופע ביום שלישי השבוע להופעות את הגן הארכיאולוגי לראשונה בעיר. רודנר, בעבר סולן להקת "איפה הילד״ הנעים את הערב למאות תושבות ותושבי העיר שהגיעו בהמוניהם למופע לכבוד השנה החדשה שבפתח. האירוע התקיים ביוזמת החברה לתרבות ופנאי בשיתוף מוזאון כפר סבא, במסגרת קונספט הופעות חדש במקום. האירוע הופק על ידי דסי פאר דרור, סמנכלית החברה לתרבות הפנאי ומנהל שיווק ודיגיטל של המוזיאון אסף לב, ויהפוך למסורת. 

חמי רודנר (צילום: איתי אוליניק)
חמי רודנר (צילום: איתי אוליניק)

> עמית בן דוד (עמית מיוזיק), מיכל מצוב, דילן דרור, לאון שניידרובסקי, עמית פורטל, חן באסט, מרים גדיאל, יוליה ספקטור ומשפחת אליהו, הם בין כוכבי הרשת  המובילים בטיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב שיופיעו, בפסטיבל ה-"FOR-YOU FEST" בשורה של הופעות, תחרויות ומתחמי פעילות מטורפים בחול המועד סוכות באקספו תל אביב. הפסטיבל יפגיש אלפי ילדים ובני נוער עם היוצרים וכוכבי הרשת. יהיו בו במת טיקטוק עם הופעות מוזיקליות חיות של טיקטוקרים מובילים, מתחם גיימינג עם משחקים ותחרויות גיימרים בלייב, מתחמי צילום מרהיבים, משחקים ותחרויות ספורט עם הסקילרים הגדולים בישראל ומפגשים עם היוטיוברים הכי חזקים ברשת.