רגע לפני גמר "הכוכב הבא" שהתקיים בשלישי האחרון, בו זכה אליאב זוהר, המתמודדת נופיה ידידה טענה כי הוא זוכה לתמיכה פוליטית. הפיינליסטית יצאה ברשתות החברתיות כנגד חברה לגמר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, וטענה כי "הוא מדבר עם כל הליכוד שיצביעו לו". רגע אחרי הגמר, בראיון ל"TMI" היא שינתה כיוון.


איך את מרגישה?
"אני מרגישה מדהים. סיימנו את זה, אני באיזו ירידת מתח שהכל נגמר, אני סופר מרוצה מהמקום שלי. כפרה על אליאב, מזל טוב".


יש משהו שהיית משנה?
"כלום, שום דבר בערב הזה, נהניתי מכל ביצוע, גם מהביצועים של המתמודדים האחרים. היה לי כיף, וזה היה לי הכי חשוב, ליהנות".


הרגע הכי מרגש עבורך העונה?
"אני חושבת שהרגע עם דני סנדרסון. היה שם רגע מהמם בין הישן לחדש, למרות שזאת הייתה כתיבה סופר מודרנית, אנשים עפו על הביצוע הזה, יש לו כבר 700 אלף צפיות ביוטיוב".


מה להמשך הדרך?
"אני בונה על קריירה. להתחיל לאט, להוציא שירים, לעשות את הכיוון שלי".


פרסמת ברשתות שהיה לך קשה עם זה שמיקי זוהר קידם את בנו, מה את אומרת על זה עכשיו?
"שזה שטויות במיץ, אני צחקתי בטירוף. כל העוקבים שלי שמו לב, אחר כך גם הוצאתי את זה מפרטי. הומור זו הדרך שלי להתקיים. ואני אליאב חברים טובים, ואין לי שמץ בפוליטיקה, רק לפני שבוע גיליתי שמיקי זוהר הוא מהליכוד בכלל. מי שלא הבין, אני מתנצלת אם מישהו נפגע".


אילולא מיקי היה אביו של אליאב, את חושבת שהתוצאות היו שונות?
"ממש לא. אני בטוחה שיש אפס קשר בין הזכייה של אליאב לאבא שלו, הוא מוזיקאי בחסד. כל מי שיש לו אוזניים שומע שהוא טוב במה שהוא עושה, בלי קשר למשפחה בה הוא נולד. אפס קשר. איש מהמם".


למי מהשופטים הכי התחברת?
"האמת שלא היה לנו ממש חיבור מאחורי הקלעים, כי כל אחד הולך לדרכו כשהמצלמות כבות, גם מרחוק, כשאנחנו חמש מטר מהם, העיניים של נינט אומרות משהו. כשהיא מסתכלת אליי, ואני מחוברת אליה ברמות. אני מעריכה ברמות את מה שהיא עושה. והיה לנו איזה בונדינג עם כל העניין הזה שאני מזכירה אותה".