הזמרת והדוגמנית אנה זק שאתמול (רביעי) זכתה לחיקוי בתכנית "ארץ נהדרת" לצד נועה קירל ונונו, קטפה בימים האחרונים את המקום הראשון עם השיר "לך לישון" לשיר המושמע ביותר השנה באחת מתחנות הרדיו. הבוקר (חמישי) הצטלמה למותג ADIKA, לו היא משמשת כפרזנטורית בחצי שנה האחרונה.

כחלק מהצילומים זק הצטלמה עם פריטים חדשים של עונת הסתיו 2022. על סט הצילומים אנה תקבל עדכונים שוטפים לגבי מצעד גלגלצ, בו היא מועמדות לאשת השנה ועם שני שירים שלה. זק שזו לגמרי הייתה השנה שלה סיפרה בראיון ל-TMI על הצעדים להמשך ומה הקושי הגדול איתו היא מתמודדת כרגע. 

אנה זק (צילום: יח''צ)
אנה זק (צילום: יח''צ)

שנה טובה שלך בתחום המקצועי. היית מאמינה או שזה מעבר לכל הציפיות?
"האמת שבאמת הייתה שנה מטורפת. לא צפויה בכלל. זה מרגש מאוד ואני עדיין לא מעכלת אותה. זה מטורף כל מה שקרה ואני ממש שמחה אבל זה לגמרי מעבר לכל הציפיות".

מה החלום הבא?
"מקווה להמשיך בעשייה שלי ולהיות יותר טובה כל פעם מחדש. יש הרבה פרויקטים חדשים ומעניינים. אז נראה לי שמצפה לנו שנה טובה בעזרת השם אז אני מחכה לה".

נועה ומרגי מכוונים לחו"ל. זה משהו שגם אותך מעניין?
"חד משמעית. אם היית שואלת אותי לפני כמה שנים הייתי אומרת לך שאני עדיין לא מוכנה אבל צברתי ביטחון וזה לגמרי חלום שלי, שבא לי להגשים ולהגיע אליו אבל אני מאמינה שלאט לאט, כל דבר בזמן שלו, אבל אני לגמרי מכוונת לשם".

ראית את החיקוי ב'ארץ נהדרת'? 
"ברור. זה פשוט גאוני. חד משמעית הגשימו לי חלום כי תמיד חלמתי שיעשו לי דמות ב'ארץ נהדרת'. האמת שליאת הר לב עשתה את זה בצורה הכי מושלמת שיכולתי לדמיין לעצמי. ראיתי את הקליפ הזה 700 פעם. זה גאוני, זה מושלם וזה כבוד ענק. אני לא אשכח את זה לעולם". 

שיתפת בקושי שלך עם מעבר הדירה והלחץ בקריירה. ספרי קצת.
"תקופה כזאת נורא עמוסה. קורים מלא דברים ולפעמים זה לא קל - לעבור גם את הדברים האישיים וגם עבודה. עומס נורא גדול ונורא לחוץ אבל זה רק דברים טובים, ברוך השם, אז צריך לקחת את זה בטוב, אז אני נורא נהנית מהתקופה הזאת, למרות שהיא לחוצה".

איך את הולכת לחגוג את ראש השנה?
"עם המשפחה באווירה משפחתית, הכי פשוט שיש". 

אנה זק (צילום: יח''צ)
אנה זק (צילום: יח''צ)