שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן וזוגתה בן אוסקר, מנכ"לית פרויקט גילה להעצמה טרנסית, שיתפו את מעיין אדם בתוכניתה ב-103FM בתגובות שברמן מקבלת מקהל במגרשי הכדורגל ועל ההתרגשות שלהן מכך.

"במקרה שלי יש איזשהו שינוי שמתחולל, אני מרגישה את זה בכל פעם שאני עולה למגרש כשופטת רביעית בליגת העל או שופטת ראשית בליגת העל", סיפרה ברמן, והוסיפה: "מרגישה את השיח סביבי, את השיח במגרש שהוא מכבד, שהוא בלשון פנייה נכונה".

בר אוסקר, זוגתה של ברמן, שיתפה במקרה שאירע בזמן שנכחה במשחק שבו שפטה ברמן. "התגובות מהיציע הן תמיד מצחיקות ומשמחות", סיפרה, והוסיפה: "באחד המשחקים בקרית שמונה, אחד הילדים צעק לעבר ספיר 'השופט הזה מטומטם' ואז קרה דבר מופלא, ובעצם כל הקהל מעליו פשוט תיקן אותו וצעק 'השופטת מטומטמת'. שופטים הם מושא לעצבים ולכעס וזה היה לי ממש כיף לשמוע את זה שיושבים ומקללים אותה נכון".

בהמשך סיפרה ברמן על המקרים שמגיעים אליה, והתרומה שלה לקהילת הלהט"ב. "תפס אותי אדם בשנות ה־50 לחייו ואמר לי, 'תקשיבי ספיר, יש אצלנו במשפחה בן/אחיין שיצא מהארון וקשה לנו לקבל, אבל בזכות הסיפור שלך, אין כזה דבר שלא נקבל. כולנו בני אדם ועם הסיפור שלך את מנגישה לנו את האהבה'. עד היום אני עם דמעות בעיניים ואני מצטמררת מהסיפורים האלה", אמרה. 

ברמן המשיכה וסיפרה: "אני חושבת שמה שאני עשיתי זה שהנגשתי את זה כדבר מאוד לגיטימי. אני בסופו של דבר באה מאהבה, אני רוצה לקיים את כל מי שאני בחיים האלה. אני לא פוגעת באף אחד, אני לא מזיקה לאף אחד. אני עושה את מה שעושה לי טוב". לדבריה, "ברגע שאנשים רואים אנשים שלמים מולם, הרבה יותר קל להם".

לקראת סיום השיחה, הסבירה ברמן על היחסים שלה עם הגוף שלה: "זה הגוף שלי, זה הגוף הכי נכון לי, זה הגוף שהביא אותי לליגת העל וזה הגוף שהביא אותי לכל כך הרבה הצלחות בחיים שלי, אני אוהבת את הגוף שלי. אמה מה, התכתיבים החברתיים, ה'כחול-בן', 'ורוד-בת', כל מה שאנחנו רגילים לחיות עליו, לא בא בהכרח בהלימה עם מה שאני רציתי".

לטענתה, "שאלתי את עצמי המון שאלות כבר מגיל קטן, 'למה אני צריכה להתאים את עצמי?' היה לי מאוד קשה להבין למה נשים על עקבים וגברים לא, למה נשים עם שיער ארוך וגברים לא".