אחרי סערת ההקלטה הקשה שנחשפה בתקשורת, בה נשמע בן אל תבורי מתבטא במילים קשות נגד אורטל עמר ובנו תו פרינס, פנה היום (ראשון) המוזיקאי לסכם את השנה העברית שעברה עליו בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.

בן אל כתב כי "איך אפשר לסכם את השנה הזאת? בסך הכל שנה טובה, שנה של אושר, שמחות, סטירות, מכות ותיקון עצמי. השנה התחילה טוב.. והתחילה עם הרבה שמחה, בת זוג חדשה, הצלחות מטורפות, וכמובן שכמו שהתחלה מתחילה יש לה גם סוף. אמנם אני בגיל 31 בקרוב, אבל עברתי המון.. למדעתי על עצמי ועוד אלמד. למדתי להנות מאופק, שקול, וכמובן מרגיש שאני מתבגר מסטירה לסטירה שאני מקבל".

בן אל הוסיף כי "בחודשים האחרונים הרגשתי כל כך אבוד. הרגשתי שהכל מתמוטט עלי, תרתי משמע (ההופעה באילת). ראיתי בעיניים שלי איך אנשים שגידלו אותי פשוט מוותרים עלי. הייתי קם בבוקר ושואל את עצמי כל יום למה אני קם? אבל הדברים האלה חיזקו אותי וחישלו אותי, והפכו אותי למה שאני".

"אני מרגיש שרק התחלתי והדרך עוד ארוכה. מבטיח לכם שבקרוב מאוד תשמעו ותראו דברים חדשים. אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, שנה של אושר, בריאות, חמלה ואהבה. ושבעזרת ה' תמיד נהיה בצד הנותן. את הסיכום שלי לשנה המלאה תקבלו בינואר. נתקראה בקרוב, יש למה לצפות", סיכם.