אחרי שתפסנו את הזמרת אגם בוחבוט ובן זוגה בר ברימר מגיעים לכותל יחד עם הרב של הסלבס מרדכי חסידים, הגיע תורם של הזוג הלוהט של השנה - זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה שהגיעה צמודה לבן זוגה החדש - שחף רז. השניים הגיעו באישון לילה לסליחות בכותל יחד עם כל עם ישראל רגע לפני כניסת יום כיפור. 

הרב מרדכי חסידים, דניאל מלכה, טליה עובדיה, שחף רז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הרב מרדכי חסידים, דניאל מלכה, טליה עובדיה, שחף רז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רז שניסה לא לתפוס תשומת לב מיותרת חבש כובע וביקש את הפרטיות מהמעריצים שהתאגדו סביבם. עוד הגיע חברם הטוב מבית "האח הגדול" דניאל מלכה שהצטרף לשניים ובתו של אייל גולן - אלין גולן. לא רק הם היו אמש (שני) בכותל המערבי יחד עם מרדכי חסידים אלא גם גיל ריבה ויבגני זרובינסקי.

@sean5468 האמת שזה סרטון שמאוד קשה לי לראות.. לא באמת האמנתי שככה מציקים להם ובאמת הדבר הכי קשה לי כרגע זה לראות את הפרצופים העייפים והמבואסים של שחף וטליה לילה טוב לכולם ובוא נזכור שיש מולנו זוג אנשים שאנחנו מאוד אוהבים אבל הם גם מאוד זקוקים לפרטיות שלהם וכשאנחנו תוהים למה הם לא מעלים כלום/למה בקושי יש פאפרצי שלהם.. זו בדיוק הסיבה נ.ב - לוקחת על עצמי לשנות מעט את העמוד ולהעלות רק דברים שיוצאים משחף או מטליה ולא מסביב נ.ב 2 - הוא שוב סוחב לה את התיק #שחףוטליה #טליהושחף #שחף #טליה #שחףרז #טליהעובדיה ♬ צליל מקורי - כת לחם לבן