זו ללא ספק השנה הכי קשה שעבר הזמר סטטיק לאחר שנפרד מבן זוגו המוזיקלי בן אל תבורי ולאחר שצצו שמועות על כך שבגד באשתו שרית פולק, לכאורה, עם הזמרת אלה לי להב. בין אם בעקבות השמועות או לא, סטטיק עזב את ביתם המשותף וכעת השניים לא מתגוררים יחד. רגע לפני כניסת יום כיפור, החליט סטטיק לבקש סליחה מכל הקרובים אליו ובראשם אשתו איתה הוא נמצא במשבר.

סטטיק כתב ברשתות החברתיות: "גם אני חטאתי בפוסטים גנריים של כיפור. מכירים? 'סליחה אם פגעתי' כזה, בלי באמת לקחת את הזמן לחשוב במי פגעת ואיך. השנה אני רוצה להוסיף לאמירה הזו כמה מקרים ספציפיים שאני חייב להם התנצלות בפומבי. אז קודם כל איך לא - לאמא ואבא שלי, שעושים בשבילי באמת כל כך הרבה ובזמן האחרון לא יצא לי לראות אותם מספיק אני אשתדל לתקן את זה. למנהלים שלי אורון ויואב, שהיו צריכים להיות שותפים שלי גם ברגעים של משבר, סליחה אם היה קשה והייתם צריכים לשים את החיים האישיים בצד. לחברים ולמי שקרוב, שלא הייתי השנה תמיד חזק כמו שאתם מכירים אותי והייתם צריכים לסחוב אותי קצת, אז נכון, לא עניתי כאן, נעלמתי שם, סליחה ומחילה".

סטטיק ובן אל  (צילום: משה נחומוביץ')
סטטיק ובן אל (צילום: משה נחומוביץ')


"הסליחה הבאה היא הרצינית והחשובה ביותר מכולן: שריתוש, סליחה. את באמת מושלמת בהכל. לא יכלתי לבקש לעבור את השנה הזו עם מישהי טובה ממך. הסליחה שלי היא על החלק שלי בתקופה המורכבת שעברת. הייתה לך שנה מטלטלת, בכמה מחוזות - ולמרות שלא אני התחלתי את סיבוב הגלגל - אני יודע שיש לי גם אשמה בחלק מזה ועל זה אני מתנצל, בפנייך ובפני המשפחה. לעולם לא ארצה ולא רציתי לפגוע בך או להקשות עלייך במכוון. תודה לך על כל רגע שהיית שם בשבילי ועדיין. אני מאוד שמח על האהבה ששנינו מפגינים אחד לשני, לא מול המצלמות".

סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)
סטטיק, שרית פולק (צילום: אביב חופי)

"ואחרי כל זה הגיע הזמן לסליחה הגדולה ביותר, זו שאני באמת באמת באמת רוצה לבקש ויפה שעה אחת קודם: מכל אלה ששמחו לאיד השנה. לא משנה באיזה נושא. והיו הרבה מכם. מעניין כמה באמת מסוגלים ביום הזה לעשות חשבון נפש. אז ככה: אני רוצה לבקש מכולכם , אחד אחת סליחה. סליחה שבטעות גרמתי לכם להרגיש שזה הסוף - כשזו רק ההתחלה. חתימה טובה לכולם".