הריב בין בר לנתנאל בבית "האח הגדול" (צילום: רשת 13)

פיינליסטית "האח הגדול" בר כהן קיבלה לא מעט ביקורות על הרגעים הפחות יפים שלה בבית בהם התפרצה בזעם, אבל לא רק, אלא גם ביקורות על האימהות שלה ואיך העזה לעזוב את בנה הקטן ליאו לבד למשך כל כך הרבה זמן כשבחרה להיכנס לריאליטי "האח הגדול" שנמשך שלושה חודשים. כהן ניצלה את צאת יום כיפור בשביל להשיב לטענות ושיתפה פוסט על העצמה נשית, וכך כתבה: "'האמת שאני לא מבינה איך היא בחרה להתנתק מהילד שלה בשביל פרסום, זו לא אמא לביאה - זו אמא אגואיסטית, אמא טיפשה, לא עוזבים ילד בגיל כזה בשביל שום הון שבעולם'".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"תמיד האמנתי שאין כמו אישה כדי לחזק אישה אחרת, שאין כוח חזק יותר מהכוח הנשי והשתדלתי בחיים שלי עם הנשים שסביבי להיות תמיד האישה הזו עבורן, גם לנשים שפגעו בי במרוצת השנים. ראיתי את זה קורה לנגד עיניי כל חיי. גדלתי בבית שבו נשים חזקות - הן הכל והן בהכל. ההתלבטות שלנו כנשים בין לעשות משהו למען עצמנו, להגשים חלומות לבין לוותר על הכל ולהישאר בבית היא התלבטות כואבת והתמודדות אינסופית".

בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד הוסיפה וכתבה כהן: "חשוב שכולנו נזכור שאין כאן בחירה נכונה וכל אישה רשאית לעשות ולדעת להתמודד עם ההשלכות וזה בעיניי מה שהופך אישה לחזקה. דווקא עכשיו, בצאת יום כיפור אחרי שכולנו ביקשנו סליחה וקיבלנו חותמת ״טהורים״ לשנה, חשוב לי לנסות להיות טובה יותר בזה גם בעצמי. היו כל כך הרבה נשים מדהימות שחיבקו אותי מבלי שידעתי, תדעו לכן שאתן הכוח שלי להיות אישה כזו בעצמי".
בר כהן ובנה ליאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר כהן ובנה ליאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)