רק לפני כחודשיים עוד הייתה עו״ד ענבר אפק־נכט על גג העולם. ביחד עם בעלה השני, המיליארדר מריוס נכט, שהקים את צ׳ק פוינט, היא טיילה ברחבי הגלובוס ונפגשה עם שועי עולם. באוגוסט האחרון חגג נכט יום הולדת עגול ביוון עם השמנה והסולתה, ושוב הייתה זו עו"ד אפק־נכט שקיבלה שלל ברכות מעל הבמה בתור הרעיה המדהימה והמושלמת.

מי שהכירה בין אפק לנכט הייתה רותי קסטיאל. עם שובם מיוון, ממסיבת יום ההולדת הגרנדיוזית, החליט מריוס על פרידה מענבר, מהלך שהותיר את מקורביהם וחבריהם שמוטי לסת. שלוש שנות הנישואים עם הסכם הממון הלכו לעולמן, ואפק־נכט וילדיה עזבו את אחוזת נכט והפליגו לדירה משלהם.

בני הזוג לשעבר מריוס נכט וענבר אפק־נכט לא העבירו תגובה עד לשעת סגירת הגיליון.

משה פדלון VS קרן ברק ואביר קארה
כאן מדובר בסכסוך ארוך בין בעלי מסעדות בחוף הים הפסטורלי של הרצליה לבין ראש העירייה, משה פדלון, וחברי מועצת העיר. לעזרתם של בעלי העסקים נרתמו אביר קארה, סגן שר הכלכלה וממייסדי "אני שולמן", וח"כ קרן ברק, שמחזיקה את תיק העסקים הקטנים בליכוד. השניים יצאו בתמיכה גורפת בדרישה להמשך פעילותן של המסעדות.

בשיאו של הוויכוח התקיים דיון סוער במועצת העיר בהרצליה, שבו איבד פדלון את שלוות רוחו ואמר, בין השאר, "אביר קארה הוא אביר חרא", ואת ברק כינה, "השמנה הזו". כנהוג במקומותינו, ההקלטות יצאו החוצה, פורסמו ב-12N ועוררו סערה גדולה.

משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)
משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)

ברק אמרה אז בתגובה: "אלה מילים חשוכות שמגיעות כנראה מאדם חשוך שלא ראוי לשמש דוגמה ולא ראוי לתגובה". גם קארה דאג להגיב: "למר פדלון הוצע לא פעם להיפגש על שלל נושאים הקשורים בקידום עסקים בעירו, אך הוא בוחר להשקיע את זמנו באיומים משפטיים וכוחניים על בעלי עסקים. מר פדלון מוזמן להמיר את הזמן שהוא משחית באיומים על בעלות ובעלי עסקים בעירו לזמן עבודה משותף לטובת פיתוח העצמאים בעירו".

בעירייה מסרו אז בתגובה: "בהקלטה שפורסמה נאמרו דברים בעידנא דריתחא בעקבות איומים על ראש העיר. בשנה האחרונה, נבחרי ציבור ומנהלים בעירייה עוברים מסע חסר תקדים של לחצים, איומים, פניות מצד פוליטיקאים, הפעלת סוללת עורכי דין והכפשות בתקשורת. מטרת הפעולות האלו היא אחת - להמשיך את הזיכיון של גורם עסקי, בחוף הים של הרצליה, על חשבונם של תושבי העיר ובניגוד לדין ולמכרז. משטרת ישראל ורשויות אכיפת החוק כבר עוסקות בכך״.

דורית בסמן־קובל, דוברת עיריית הרצליה, מסרה השבוע בתגובה: "ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מאחל שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל".

אביר קארה, נעלבת?
״כבר הייתה סולחה״.

מטעמה של ח״כ קרן ברק נמסר: ״ח״כ קרן ברק מוסרת שהיא סולחת לפדלון וגם שהיא ממש רזתה מאז״.

אביר קארה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
אביר קארה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)