יש בארץ חוקים לא כתובים אבל ברורים ומחייבים מאד לכל האזרחים, אחד מהם הוא שלא מעזים להתעסק עם אופירה אסייג. אבוי למי שיעז להתעסק עם המגישה שגם דואגת להזכיר לנו את זה מדי פעם למי שבמקרה שמישהו שכח. אלא החוקים שלנו לא חלים באיטליה, ואחת האזרחיות האיטלקיות לא ידעה למה נכנסה כשחטפה מכות מאסייג. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

המגישה שנופשת יחד עם חברתה הקוסמטיקאית פולה בליק במילאנו, שיתפה את עוקביה שגנבת ניסתה לכייס אותה. איך זה נגמר? תקשיבו טוב לסיפור של אסייג כש"אמיצה אחת ניסתה לכייס אותי". עוד הוסיפה אסייג ואמרה: "אני ופולה יוצאות מהמטרו, פתאום אני מרגישה מישהי מכניסה לי את היד ליד המותן. חטפה ממני, מה חטפה - מהבהלה היא לא תחזור יותר לאיטליה לעולם. ניסתה לכייס אותי, לא הצליחה".

עם החברות הטובות: כך חגגה אופירה אסייג את יום הולדתה ה-49

התקרית בה ניסו לכייס את אופירה אסייג (צילום: אינסטגרם)

פולה בליק הוסיפה ואמרה: "אני ואופירה עולות במדרגות הנעות פתאום אני שומעת רעש של שקיות בום ומכה. הייתי בטוחה שקרה לאופירה משהו, אפילו פחדתי להסתובב. אני מסתובבת אני רואה את אופירה מביאה למישהי מכה, כמעט גלגלה אותה מכל המדרגות. היא ניסתה לכייס את אופירה שנראית תיירת פה. איזה אומץ היה לכייסת. היא לא מבינה שהיא תיירת מרוקאית ישראלית. היום היא סיימה את העבודה שלה, היא הייתה בהלם וגם אני על המכה שאופירה נתנה לה. ואחר כך אופירה צועקת ומלא אנשים מסתכלים", כשאופירה ברקע מחזקת את דבריה: "איך צעקתי לה: 'פאק יו'".

View this post on Instagram

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)