הזמרת מאיה בוסקילה ובן זוגה שאולי שלוים יצאו לבלות סופ"ש אינטימי בבית מלון יוקרתי בצפון הארץ - ״בית בגליל״ מרשת המלונות הרברט סמואל. לטענת הזמרת זאת הייתה אחת החופשות המאכזבות והלא נעימות שחוותה.

מאיה בוסקילה בראיון חשוף: “מאז ומעולם משכתי אש. אני חיה את חיי ועושה מה שטוב לי"

בוסקילה סיפרה בסטורי עד כמה היא מאוכזבת מהמלון בעקבות סדרת תקריות, ביניהן יחס לא אדיב של הצוות, וכי במסאז' הזוגי לא נשמעה מוזיקה בחדר כי הרמקול נשרף וגם לא הופעל מזגן בטענה כי הקב"ט דתי. עוד טענה בוסקילה כי החדר המשודרג שקיבלו כלל בריכה קרה למרות שהובטחה לה בריכה מחוממת, וכן הבריכה הייתה ללא תאורה לרחצה בערב ובלי איש תחזוקה שעובד בשעות הערב לתקן את התאורה וטמפרטורת המים.

אבל כל זה הוא רק סיפתח לדבר הגדול הבא: הזמרת ובן זוגה ביקשו עם הגעתם, ארוחת בוקר לחדרם, אך כשהתעוררו בבוקר עירומים במיטתם גילו לתדהמתם שמישהו מצוות עובדי המלון נכנס לחדרם בעודם ישנים בעירום, והניח להם ארוחת בוקר בחדר. "היינו עירומים, יכלו לצלם אותנו, זה פלילי".

יותר מכך, כשהזמרת ניסתה להתאושש מהחוויה הקשה, היא יצאה עם חזייה ותחתונים לבריכה הפרטית בחדרם וראתה להפתעתה אדם זר, איש תחזוקה מטעם המלון שהגיע לחמם את טמפרטורת המים בבריכה ונכנס לשטח הפרטי שלהם מבלי ידיעתם. לטענת בוסקילה ההנהלה סירבה לפצות את הזמרת, כי היא כבר שודרגה מראש לחדר עם בריכה.

ממלון בית בגליל נמסר: "הנהלת המלון מתנצלת בפני האורחת, לומדת את המקרה ותפיק את הלקחים".