בשישי שעבר פרסם הכתב הפורה שמעון איפרגן במאקו כתבה גדולה על חייה של האסירה המפורסמת והמסוכנת מארי פיזם, שיחד עם חמיה רוני רון הטביעה את בתה רוז במזוודה בנחל הירקון. הטריגר לכתבה היה הסירוב שקיבלה פיזם מנשיא המדינה יצחק הרצוג לאחר שביקשה חנינה. בין היתר, דובר על אירוסיה לאסיר שמרצה עונש מאסר שיסתיים בשנים הקרובות.

ליאורה הפעילה את חיישני הריגול שלה במסדרונות הכלא כדי לאתר עבורכם את איציק בסון בן ה-46, האיש שרק אלוהים יודע איך הוא מוכן להתחתן עם מפלצת כזו. מתברר שמדובר בעבריין מרמה סדרתי. הוא החל את הסתבכויותיו בשנת 2002 ומאז צבר חמש הרשעות בעבירות אלימות, סמים, איומים, זיוף, קבלת דבר במרמה, גניבה והחזקת מקום הימורים. הוא אף ריצה עונשי מאסרים ארוכים. בימים אלו הוא נופש בכלא אחרי שנשפט בשל כתב אישום ובו 23 אישומים על עבירות מרמה, עושק, גניבה וזיוף - שאותן ביצע תוך שימוש בשטרות מזויפים. לפי כתב האישום הזה, בסון, יחד עם אדם נוסף מתל אביב, ביצעו מעשי הונאה כלפי קשישים ובעלי מוגבלויות, וקיבלו מהם במרמה סכומי כסף רבים.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אירחה בשני השבוע במלון "לאונרדו גורדון ביץ'" תל אביב את היזמית קרן עמרוסי ואת קבוצת הריצה שלה, “גמאני רצה", המורכבת מקבוצת נשים שמתמודדות או מחלימות ממחלת הסרטן. האירוע נפתח בריצה משותפת, כולל הדוברת אדוה מלמד לוי והמנכ"לית של "לאונרדו גורדון ביץ'" עדי ז'אנו, והמשיך בארוחת בוקר מפנקת וסיור אומנות מרתק ברחבי המלון עם האוצרת איריס ברק.

עדי ז'אנו, אביה מגן ואדוה מלמד לוי (צילום: דנה קופל)
עדי ז'אנו, אביה מגן ואדוה מלמד לוי (צילום: דנה קופל)

באירוע "שישי תרבות" שנערך לפני שבוע בבית גיל הזהב בתל אביב, שוחחה נחמה דואק עם פוליטיקאים לקראת הבחירות שנערכו השבוע: מיקי זוהר, רם בן ברק ואלון שוסטר. אלה מולר, המנכ"לית, החמיאה לזוהר על השירים היפים של בנו. הקהל לא נותר אדיש, ונשמעו מחיאות כפים ומחמאות רבות. זוהר הודה לכולם, וניכר שהוא רגיל כבר למחמאות מוזיקליות גם במסגרת שיח פוליטי.

אלה מנכ''לית בית גיל הזהב וח''כ מיקי זוהר (צילום: מורג ביטן)
אלה מנכ''לית בית גיל הזהב וח''כ מיקי זוהר (צילום: מורג ביטן)