שדרית הטלוויזיה רינה מצליח הודיעה בשבתרבות בכפר סבא כי זו מערכת הבחירות האחרונה שאותה היא מסקרת, וחשפה פרט מעניין נוסף: ״בעצרת שאחריה נרצח יצחק רבין, מי שנתן לי את תמונתו לבוש במדי אס־אס היה איתמר בן גביר. לידו היה 'שמפניה', אבישי רביב, שהיה סוכן שב״כ, שבוודאי עודד אותו. אני מכירה את בן גביר מאז שהיה בן 15״.
מצליח, רגעים בלתי נשכחים?
״סיקור ההפגנה בכיכר ציון זה בהחלט רגע שלא אשכח״.
תגובתו של בן גביר לא התקבלה עד לשעת שליחת המדור לדפוס.

איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היזם יעקב אטרקצ'י, בעל החברה הקבלנית אאורה, רכש לעצמו מכונית מסוג בנטלי (עניין של 1.5־2.5 מיליון שקלים, תלוי בדגם), ואחרי זמן קצר הרכב עבר תאונה קלה. אבל הכל בסדר כעת, מה שנקרא - מכה קלה בכנף.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

יעקב אטרקצ'י. איש סודו של נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יעקב אטרקצ'י. איש סודו של נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שמועות רבות התפשטו לאחרונה ולפיהן נאום כהן, מי שתיווך בעסקה הכושלת בין הנסיך מהאמירויות ומשה חוגג לקניית בית״ר ירושלים וזכה בעקבות כך ל־15 דקות תהילה על עסקיו ותדמיתו, לא יכול בשלב זה להיכנס לארץ המובטחת, דובאי, עקב בעיות עם הממשל החדש שם.
נאום, צרות מגיעות בצרורות?
״בכלל לא, הייתי שם לפני שבועיים. אני פשוט באמצע בנייה, בגלל זה אני הרבה בארצות אחרות. אני כל החיים ישן רק במטוס סביב העולם".
היו שמועות שהשלטון התחלף ויש להם בעיות איתך.
״אני נכנס חופשי לכל מדינה בעולם. ואני לא מבין מה זה החקירות האלה. אני מבקש לא להציק לי עם שאלות כאלה שלא מדברות אליי, אחרת אני אצטרך לשים אותך בבלוק, עם כל הכבוד אלייך״.

נאום כהן (צילום: פרטי)
נאום כהן (צילום: פרטי)