כוכבת הריאליטי והמשפיענית המובילה, אדל בספלוב, שילדה לפני ארבעה חודשים את בנה השני, ליב יעקב, אח לשייה בת השלוש, חשפה כי חוותה לידה טראומתית וכי אינה מעוניינת בילדים נוספים. היום (שלישי) בספלוב השתתפה בצילומים למותג טיפוח הפרימיום "ליראק פריז" ובראיון ל-TMI סיפרה על הלידה הקשה, למה היא לא רוצה ילדים נוספים, האם בעלה מאץ' עבד עוזר לה עם ליב, לאחר שהשניים חטפו ביקורת כי לא הסכים להחליף לשייה חיתולים ומה דעתה על הממשלה החדשה. 

אדל בספלוב חושפת כי מאץ' בעלה עדיין לא לוקח חלק בגידול הילדים (צילום: יח"צ)

הצטרף בן טרי למשפחה. איך הוא שינה את המרקם המשפחתי?
"הצטרף תינוק מושלם בשם ליב יעקב לפני ארבעה חודשים. לכם זה חדש, לי זה כאילו עבר נצח. מושלם, אני בעד ילדים, אני בעד שמחה בבית". 

את מצליחה לישון בלילות?
"אני מצליחה לישון בלילות ואני בעד גם לא לישון בלילות, הכל בסדר".

אדל בספלוב (צילום: אסף לב)
אדל בספלוב (צילום: אסף לב)


איך מאץ' מתפקד כאבא לבן זכר? 
"דיי נו, הגזמת. איזה מתפקד? הוא בעבודה".

יש שינוי מהטיפול שלו בשייה?
"לא. אותו דבר". 

אמרת שאת מסתפקת בשני ילדים בלבד. למה בעצם?
"עברתי לידה קצת טראומתית. אני אומרת זה עכשיו אחרי ארבעה חודשים. אני לא יודעת מה יהיה עוד כמה שנים. כרגע שני ילדים זה מושלם בעיניי". 

הלידה של ליב הייתה לא קלה. זה השאיר בך צלקת? 
"לא השאיר בי צלקת אבל לא בטוח שארצה לחוות לידה עוד פעם". 

שמחת מאוד מתוצאות הבחירות. יש הרבה שחוששים שחוקים ישתנו, ביניהם חוקים בנוגע לקהילה הגאה. מה דעתך?
"לגבי הקהילה הגאה באמת לא אהבתי את כל העניין שמה שהם מנסים לשנות. אני קצת נגד הדבר הזה אבל אני בטוחה שיש לנו כוח מאוד גדול במדינה לגבי הלהט"בים ואני לא מאמינה שזה ישתנה ומאוד מקווה שלא יהיה שינוי משמעותי, כי אני נגד הדבר הזה. אני כן בעד ממשלת ימין ובעד נתניהו. אני בעד שיעשו קצת סדר בכל הנוגע לחוקי הביטחון. אני הולכת ברחוב ומסתכלת אחורה וזה לא אמור להיות ככה במדינה שלי. לגבי הלהט"בים, אני לא חושבת שיהיה שינוי גדול". 

אדל בספלוב (צילום: אסף לב)
אדל בספלוב (צילום: אסף לב)