ברכות לגל משה רוזנבלום, הבן של פנינה וחיים משה, לרגל אירוסיו וכניסתו לביתו החדש עם בח"ל אופק.

פנינה, הכלה לטעמך?
“יש לו חברה מדהימה ואני מתה עליה ועל ההורים שלה. אומנם קשה לי שהילדים יצאו מהבית, אבל אני מאושרת מהבחירה שלו וגם שלהם. עכשיו אני מנסה למכור את הפנטהאוז הגדול, כי הבית ריק מהילדים".

מדובר, כפי שפורסם בעבר בתוכנית “גיא פינס", בטריפלקס מפואר בנווה אביבים שבצפון ת"א, כשרוזנבלום ביקשה עבורו, לפי התוכנית, סכום של כ־13 וחצי מיליון שקל. הנכס משתרע על שלושה מפלסים, בשטח של לא פחות מ־200 מ"ר, פלוס מרפסות ושטח אחסון של יותר מ־120 מטר.

רוזנבלום, יש קופצים?
“התחלנו לנסות לשווק והעברנו למתווכים״.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פנינה רוזנבלום (צילום: מאיר כהן)
פנינה רוזנבלום (צילום: מאיר כהן)

> כשלושה חודשים לאחר שליאורה דיווחה בבלעדיות על משבר ותביעת ענק של קובי אברג'יל, סוחר אומנות שטוען כי יורשיו של האומן מנשה קדישמן ז"ל, בן ומיה קדישמן, חייבים לו כספים, קבע בית המשפט המחוזי כי אומנם יש עניין בטענותיו של אברג'יל, אבל אין להן תוקף משפטי.

אברג'יל, הבנתי שאתה מערער לעליון.
“אני המום. איך ידעת? הבוקר הוגש הערעור לעליון. אני בטוח שיש שופטים בירושלים, שיבינו שאני הייתי הקורבן של קדישמן, שהשאיר אלפי ציורים ופסלים ליורשיו, יחד עם חובות שהם מסרבים לשלם. אין מתנות חינם".

בן ומיה, יורשי קדישמן, מסרו באמצעות עו״ד קובי קפלנסקי: “משפחת קדישמן מצטערת שמר אברג'יל לא קיבל על עצמו את ההכרעה של פסק הדין, שמדברת בעד עצמה ודחתה את תביעתו בצדק".

מאיה קדישמן עם אביה מנשה קדישמן (צילום: יח''צ)
מאיה קדישמן עם אביה מנשה קדישמן (צילום: יח''צ)

> מה הקשר בין הנכד של הרב לאו לשף רונן ורה
יום גיבוש לעובדי החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, ביניהם ידידיה לאו. על הקולינריה ניצח אומן הבשרים רונן ורה בהפנינג שהתקיים במושבה כנרת הסמוכה לטבריה.

רונן ורה, ידידיה לאו (צילום: פרטי)
רונן ורה, ידידיה לאו (צילום: פרטי)