משתתפת "הקבוצה" מורן זומר לצערה לא הצליחה במציאת אהבה וגם לא רווק לטוס איתו ולבחון את הזוגיות, וכבר בתחילת העונה מצאה את עצמה מחוץ למשחק. בפרק אמש היא נחשפה בפני הקבוצה מהם נפרדה לשלום רגע לפני שטסו להיפגש ביעדים מעבר לים. כעת מסכמת מורן, אחותה של הדוגמנית בר זומר, את האכזבה שנחלה בתוכנית, ומה למדה על עצמה.

"אז כמו שראיתם זה לא היה קל. לפתוח את הלב דרך המסך, למישהו שאת יודעת רק את שמו, וכמה פרטים יבשים, הייתה משימה לא פשוטה בכלל. אכניס אתכם רגע לסיטואציה, הבית שלך מרושת מצלמות, לקחו לך כל קשר לעולם החיצון, ורק את שם עם עוד 11 חברי קבוצה שנמצאים מעבר למסך הפלאפון של ההפקה. כמה שעות שאת יושבת לבד, על הספה מחכה ובום ברגע אחד הודעה 'שלום לחברי הקבוצה התחלנו'".

מורן זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן זומר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הקבוצה גועשת, כל אחד ואחת מנסים לבלוט, להרשים להראות נוכחות, מריצים ת.ז מעורפלת וקצרה של כל אחת ואחד בלי פרצוף. נפתחות קבוצות פרטיות עם הגברים, הלחצים גוברים, מה לעשות. ניסיתי, באמת ניסיתי לפתוח את הלב, אבל הבנתי שבאהבה שלי לא יכול להיות מרוץ, הבנתי שאת הזוגיות שלי אני לא יכולה להאיץ, בטח שלא מול המסך".

לבסוף סיכמה: "היום אני יודעת שאני לא בנאדם של מסך ולא של הודעות. כדי להתקרב רגשית באמת אני צריכה לשבת פנים מול פנים ולהסתכל בעיניים. אז לא מצאתי אהבה אבל הלב שלי פתוח לרווחה , רק לא דרך המסך בבקשה".